C.M. GR-33

C.M. GR-33

martes, 20 de agosto de 2013

CURSA POPULAR DE XILXES

El passat diumenge, i continuant amb la carregada agenda de curses populars típiques de l'estiu, tocava a la localitat de Xilxes, amb els seus 8 kilòmetres on no podia faltar els nostres atletes. 
En aquesta ocasió va ser Marcos Sorribes i Xari Adrián, qui passaven de les sabatilles muntanyeres a les ràpides i lleugeres. I el resultat per als dos va ser excel·lent, amb molt bones sensacions i realitzant una gran cursa.

Per una part, el nostre amic Marcos, continua trobant-se cada vegada millor, i aconseguia fer un gran entrenament de qualitat, entrant a meta dels 25 primers classificats, i amb molt bones sensacions, que li donen força i motivació per continuar endavant amb els propers objectius.


Per altra banda, la nostra amiga Xari Adrián, que es troba en període "de descans" i recuperació, va decidir participar, animada pel nostre amic Pedro Vives. I així va ser la cursa de Xari segons ens la conta ella mateixa:

"Calfe poc perquè sempre que vas a una cursa parles més que calfes, jejejeje... En l'eixida, cares conegudes i rises... un traguet d'aigua i ja donen el "tir d'eixida". Ai mare que açò és molt agònic però a vore com aguantem!! Em posicione darrere de Silvia Miralles, en tot moment anem encapçalant la cursa i juntes, el ritme és bo i el vaig aguantant bé, encara que hi ha moments que pense que se me n'anirà.


Donem una primera volta, eren dos voltes iguals al circuit, i seguisc darrere i cada vegada em trobe millor. Una vegada en el km. 6 i a falta de dos, em col·loque al costat de Silvia M. i parlem, però el meu cap va pensant... tire o m'espere??
Decidisc tirar a vore què passa i veig que no segueix el canvi, jo tampoc sabia si aguantaria però el qui no arrisca no guanya i de vegades el risc també et fa perdre. En aquest cas va eixir millor del que jo mateixa podria haver imaginat quan estava en l'eixida. Entre primera per meta amb un temps de 31'56"... pues no estem tant mal!!"



Enhorabona als dos, molt bona cursa, molt bones sensacions, i molt bons resultats!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario