C.M. GR-33

C.M. GR-33

viernes, 24 de agosto de 2012

CURSES CAP DE SETMANA 25/26 D'AGOST (II)

IX PUYADA DE PANTICOSA. KILOMETRO VERTICAL

Demà contarem amb la presència de la nostra amiga Patri Cabedo en la sortida d'aquesta prova, la IX Puyada de Panticosa, que es disputa en el poble de Panticosa (Huesca). Aquesta Cursa pren part de la Copa d'Aragó de Kilometre Vertical i del VII circuit Comarcal de Carreres Populars Pirineus Alto Gallego.








Una distància de 6,4 kilòmetres i un desnivell de 1.000 tindrà que superar la nostra Patri. (Volem vore fotos del moment)



No dubteu que Patri donarà un 120%, amb més ganes que mai, torna a estar ahí en les curses de muntanya com ho està demostrant aquest estiu junt a la seva inseparable amiga Silvia.

INSCRIPCIONS


V CARRERA PASO DEL ONSO






Si amics, així son les nostres xiques. Sense temps de recuperar les cames i llavar la roba, el diumenge tindrem també a la nostra amiga Patri en l'eixida d'aquesta cursa.

En aquest cas, la V Carrera Paso del Onso 23 kilòmetres amb un desnivell de 850+. La cursa es disputa pel Valle de Broto. Trobem aquesta breu descripció al blog de la cursa:


"El recorrido comienza en la margen izquierda del río Ara en Broto (junto el puente) y sigue el curso del río aguas abajo por la escollera hasta llegar al pueblo de Sarvisé (863m.). Una vez lo cruzamos cogeremos una pista en dirección sur entre los campos de esta localidad para más adelante, y todo por sendero, empezar la primera parte de la subida hasta llegar a Buesa (1135m.) con lo que habremos superado ya unos 250 m de desnivel positivo. Pasado Buesa cogemos un camino que ganando poco a poco altura nos llevará hasta la pista de la Caña la cual habrá que seguir hasta el Paso del Onso (1348m.): punto elevado de todo el recorrido. A partir de este punto unos 3,5 km de bajada rápida, con lo que habrá que hacer especial atención a aquellas piedras sueltas que podamos encontrar.


Al cruzar Broto (905m, km 16,5) podremos ver ya nuestra llegada al cruzar por el puente, sin embargo, aún nos quedará la parte final de la carrera, así pues cogeremos el sendero que asciende con cierta pendiente hasta Pueyo para llegar posteriormente al pueblo de Fragen (1113m.). Una vez pasemos por su plaza bajaremos hasta el fondo del barranco y seguiremos por el camino que nos conducirá hasta los cercanos repetidores de Oto. Desde estos bajaremos por pista hasta la entrada de Oto (913m.) donde tomaremos el antiguo sendero que enlaza con Broto. Acabado el sendero sólo quedarán los últimos metros de la entrada de Broto y la ansiada llegada a meta."




 Vorem com responen les cames de la nostra amiga. Per la seva part, no van a faltar ganes!!


ALTRES CURSES

No dubteu que contarem amb la presència de corredors del C.M.GR33-TOTTRAIL en altres curses. De moment, a la nostra redacció només ens han arribat estes.

Hi han indicis, prou conluients que Miguel Angel Duplas i Silvia Sos, els nostres grans asfalteros que estan arrasant aquest estiu, es tornaran a ficar les bambes en alguna cursa propera a la mar.

Ja els contarem a partir del dilluns totes les nostres aventures........

ALTRES ACTIVITATS

El C.M.GR33-TOTTRAIL, farà la V quedada de l'any. Tornem al Xiringuito el Xato, aprofitant la mar, la fresqueta....Lloc totalment recomanat. No pots acabar l'estiu sense arrimar-te al Xiringuito el Xato, fer una paelleta, fideua, esmorçar.... Repetiras!!

El dissabte, rodaeta de 45' (fer fam, per a que enganyar-mos) nadaeta en la mar i a les 10:00 tots en taula per a gaudir dels grans esmorçars del Xato. Que tot no es correr!!!! (mentira cotxina)



DISFRUTEU DE L'ESTIU QUE JA NO QUEDA RES!!!!!!!!!!






No hay comentarios:

Publicar un comentario