C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 29 de agosto de 2012

COURMAYER CHAMPEX CHAMONIX

La CCC (Courmayer Champex Chamonix) és coneguda com la germana petita de la UTMB. És una cursa que ha guanyat popularitat i en els pocs anys de vida que té, ja és tot un referent en el món de les Ultres.




Es dona la meitat de la volta al Mont-Blanc, fent eixida en Courmayer, recorre uns 100 kilòmetres i supera els 5.950 +. Com la UTMB, també es tracta d'una cursa en semi autonomia.

L'eixida es dona desde Corumayer el divendres 31 a les 10:00.

L'organització presenta d'aquesta forma la cursa...


"Carrera de plena naturaleza que comparte en gran parte la senda internacional de Gran Caminata de la Vuelta del Mont Blanc (GR TMB)
Prueba de montaña, que contiene numerosos tramos en altitud (> 2500m), en condiciones climáticas que pueden ser muy difíciles (por la noche, viento, frío, lluvia o nieve), y que requiere un perfecto entrenamiento, así como un material adaptado y una verdadera capacidad de autonomía personal.
La CCC® ha pasado del estatus de "hermanita de la UTMB®" a el de una carrera única en su género y entre las más prestigiosas del mundo.
La salida en el centro de Courmayeur se lleva a cabo en un ambiente que solo los italianos son capaces de ofrecer, y es al mismo tiempo un momento único de emoción al sonido de la música de Vangelis.
Los primeros kilómetros, sobre un trayecto original diferente del UTMB®, conducen rápidamente a más de 2500 m de altitud a una de las vistas más excepcionales que se pueda imaginar, frente al Mont Blanc y a las Grandes Jorasses. El pasaje al Grand col Ferret (2537m) nos muestra la entrada de la carrera en Suiza, dónde disfrutará de la incomparable acogida de los voluntarios de la Fouly, de Champex y de Trient. Ya en Francia, pero cerca de Suiza, se recreará con el maravilloso pasaje de Vallorcine, antes de descubrir, al final de una última y difícil subida, el valle de Cheserys, un verdadero paraíso con una vista suntuosa sobre el macizo del Mont Blanc. Y entonces por fin, es el momento de acercarse al arco de llegada en el centro de Chamonix."


De la partida en la CCC tindrem al nostre company i amic David Mundina que defendrà els colors del C.M.GR33-TOTTRAIL en aquesta important cursa. Com a la nostra amiga Xari, només li desitgem que disfrute, que ho passe bé. Són carreres en les que no cal demostrar res, perquè de sobres ho han fet, i que només queda omplir-se de tot el que despren un esdeveniment com aquest. Fet l'entrenament, les hores de patir ja s'han acabat...

També desitjar molta sort a tots els companys i amics de Castelló, que són molts, i que per no deixar a ningú sense nomenar no ho farem.

La cursa es pot seguir en aquest enllaç

MOLTS ÀNIMS A TOTS...!!!!!!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario