C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 29 de agosto de 2012

3a VOLTA A PEU PLATGES D'ALMASSORA

Sí, encara ens faltava nomenar una cursa a la qual van participar dos de les nostres corredores... Xari Adrián i Silvia Sos. Aquesta va ser la 3a Volta a Peu a les Platges d'Almassora, cursa ràpida d'asfalt de 4 km que va tindre lloc el passat dissabte a les 19:00h baix un calor infernal i molta humetat.

La intenció de Xari, no era més que anar a vore a la seua amiga Silvia participar en la cursa, però amb un poc d'insistència, va acabar posant-se les sabatilles asfalteres, que ben segur les tenia molt amagades, ja que amb els ultres i super entrenaments que fa per eixes muntanyes, l'asfalt no el toca massa.

Abans de l'eixida, se posen les dos a calfar com si no fera prou calor, i Xari no fa més que repetir a Silvia... Me riuré la gana corrent!!! M'entrarà la risa!!! M'ofegaré!!! I Silvia només feia que dir-li... Xaaaa!!! Calla!!! Ja voràs com no!!!

El cas és que Xari, pel matí havia estat fent amb altres companys de l'equip uns canvis de ritme ni més ni menys que pujant Pipa... i així un entrenament de 1h30min.

Comença la cursa, i eixim tots escopetats!! Jo isc davant a ritme prou ràpid... pense... total són 4 km, s'aguantaran bé!! Abans d'aplegar al km 2 hi ha una curva en la que pots vore qui ve per darrere, i quina és la meua sorpresa quan me veig a Xari, a uns 100 metres darrere meua. I pense... Mira-la ella... i deia que s'ofegaria!! 


Si jo ho tenia clar, que és una lluitadora, una campiona!! Acabem la cursa, els 2 km que ens quedaven, i així entrem uns 20-30 segons l'una de l'altra. Com han sigut pocs i explossius els km correguts, continuem rodant un rato més fins que m'asuste quan Xari me diu... jo ara ja podria tirar-li vinga els km... i dic... ieeeppp... parem ja que tu me faràs fer un Ultra!!! 




Tornem ens hidratem (Xari acaba amb les existències dels cubitos) i quina és la sorpresa quan criden a la segona classificada i no és el nom de Xari!! Què ha passat???? Em criden a mi com a 1a classificada, i jo només estic preocupada per què no han cridat a Xari... i resulta que no li han fitxat bé el dorsal quan ha entrat a meta!! Espere que en el UTMB no li passe això!!!! Però no passa res... compartim el premi. Jo m'emporte el trofeu i Xari la paletilla... que segur li farà falta per recuperar després de les seues grans carreres!! 

M'alegra haver compartit una altra cursa amb aquesta gran campiona i amiga!




TEMPS: 15'20" - 15'45"

No hay comentarios:

Publicar un comentario