C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 7 de junio de 2012

IV CARRERA DE MONTAÑA ALCALÁ DE LA SELVA - VALDELINARES

El diumenge 3 de juny, el nostre incombustible company Miguel Ángel Duplas, tornava a fer doblete, a l'igual que el cap de setmana anterior.

En aquesta ocasió, el dia després de participar en la Volta de Muntanya de Vall d'Alba, Miguel es penjava de nou un dorsal per afrontar els 29'5km de la carrera de muntanya Alcalá de la Selva - Valdelinares.

El nostre amic Miguel Ángel, ens conta amb les seues paraules la seua experiència:

"He salido a ritmo controlado toda la carrera y sorprendentemente me iban la piernas de maravilla, (recordem que el dia abans va correr en Vall d'Alba) sobre el km 15, en la subida del durísimo cortafuegos de las pistas de esquí, he llegado a colocarme en la 3a posición, pero las características del final de carrera, con bastante pista hasta la localidad de Alcalá beneficiaba a Toño Muro de Zaragoza, integrante de la selección de Aragón, consiguiendo éste ser el 3º clasificado. Al final he conseguido entrar 4º de la general y 2º de la categoria senior, mejorando en 9 minutos mi marca de 2010, cuando fui 2º absoluto"



Enhorabona Miguel!!!

En aquesta cursa, també va participar en nostre jove atleta, David Prades, que va anar amb objectiu d'entrenar i acompanyar una amiga.

No hay comentarios:

Publicar un comentario