C.M. GR-33

C.M. GR-33

martes, 5 de abril de 2016

RESULTATS CAP DE SETMANA 2-3 ABRIL

Cap de setmana ple d´exits, on els rojets han pujat a molts dels caixons de les curses on han estat presents. Per altra part donar molts anims als que no han tingut bones experiencies, tot pase i per poder alçar-se hi ha que caure primer. Anim i endavant.

ULTRA DEL MONTSENY
La nostra valenta Belén, nombrada per la selecció valenciana per disputar el Campionat d´Espanya d´Ultra FEDME 2016, ens conta la seua experiencia. "Ultra Montseny. Campionat d'Espanya d'Ultra FEDME. Cursa de les que m'agraden poc, moltíssima pista, poca senda i sense trams tècnics. Com que no era terreny del meu agrado, no vaig anar ni agust ni còmoda. I al final ho vaig pagar arribant a meta totalment derrinclida.Finalment vaig fer 11:36h, 13a fèmina i 7a Senior. Un gran cap de setmana amb la Selecció Valenciana". Enhorabona Belén, a continuar en la CSP.

ULTRA NOGUERUELAS
Fins Nogueruelas es van desplaçar diversos companyS per disputar el trail de 70Km, cursa dura i técnica on va servir de un bon entrenament de cara a la CSP per a tots ells.

Roberto: "Ultratrail de Nogueruelas 70 km. Carrera qué decido apuntarme unos días antes para hacer entrene de cara al ultra de Madeira el 23 de abril, para ser las 6 de la mañana mucho ambiente en la salida y un frío del carajo. Dan la salida y ya me pongo en primeras posiciones, pero a los pocos kilometros pienso que no había venido a competir y no quería ir con el estrés de competir y me retiro mas para atras, conforme pasan los kilómetros vuelvo a ponerme en segunda posición y sobre kilometros 25 alcanzo al primero, voy un rato con el de charreta pero veo que no lleva mi ritmo y lo dejo, pero no le saco gran diferencia, pero yo sin prisa sin apretar más de lo que podía iba pensando en lo del principio que no había venido a competir y si me adelantaban pues bien, pasan lo kilometros terreno del que me gusta subidas de mas de 45% y campo atraves a kilómetros, pero ya llegando a falta de 5 kilometros de meta digo "ostia Rober ahora ya no puedes bajar la guardia haber si te has tirado 50 kilometros en  primera posición y vienen y te joden" asi que aprete un poco más pero sin estrés sabía que no me podía cojer. Llego al pueblo y en la entrada mucha gente aplaudiendo y ya llego a meta y puffffff subidon, llegar primero en una ultra es mucho mucho una ovación de no se cuanto tiempo, aplausos, gritos y una pequeña entrevista para la afición y así termina mi historia de una carrera que no iba a competir y me encuentro que soy el vencedor con 7:55 horas. Ahora a seguir entrenando que Madeira está cerca y ahí si que voy a competir". Enhorabona Rober, esta clar que aquest any eres SuperGil.

 

Ruben Marc:" Ultramaratón 70km de Nogueruelas. Aragó ens porte anys d'avantatge ! Que carrera, que animals, que paisatges, que pujades!! La meva carrera la tenia clara, caminar en les pujades i deixarme caure en les baixades. Entrene perfecte de cara a la CSP, apuntat de convoi el dia d abans. Eixim de nit, jo dels ultims i suau ja que la carrera es llarga. Al km 13, el primer avituallament m encontre en Jose, al km 24 ens ajuntem en Lucas. Jo flipant de correr en referents per a mi del món del ultratrail i preguntanme si m´estare pasan... pero vaig comode. Seguisc avant en els anims de la gent informant-me de que vaig 12 i jo a la meua marxeta motivat a tope. Fins al km 55 asoles ja que m´alcance Jose i tirem junts. Pare a pisar i perc el ritme 10km per a meta quasi tot pista i a la marxeta vaig tirant. Em pasen dos a tota pastilla pero jo seguisc a la meua. Arribe a meta i besa el terra. Carreron. Motivacio a topee!!!"  Gran Ruben, estas fet un crack.

 
Claudio:" Cursa que volia fer per a preparar la part final de la csp i on volia buscar un ritme de creuer constant. Desde l´inici de la cursa intente no deixar-me portar ja que vullc anar calfant-me poc a poc, fins el km 20/25 aixina vaig pero pronte em done compter que les molesties que arrastre no me dixen respondre i disfrutar de la cursa ja que em limiten la forma de afrontarla, vaig fent amb la idea de retirar-me pero sobre el km 40 em pose en 6 posició i m´informen que tinc dos posicions a tir e intente fer un canvi pero a partir d´açi arriven les pujades amb més pendent i agraven les molesties de manera que em quede sense poder correr la resta del recorregut a un mínim ritme, acabant en 7 posició" A recuperar-te Claudio i prompte tornaras a gaudir, Enhorabona!!!


Paco:"Jo un altra vegada al sequer, seguirem lluitant per a trovar el mal i possar-li remei, No baixare els braços!!!" Encara aixi Paco va acabar quart, esta molt be Paco, poc a poc trovaras el mal, molts ánims.


PUJADA A  LA NEVERA D´ATZENETA
Fins Atzeneta també es va desplaçar diversos companys, per afrontar la segona prova de la lliga nord, i aixi poder fer un bon entrene de cara a la MIM.
 
Arturo: "Pujada a la nevera encara quee pujant no he tingut bones sensacions i quan he volgut apretar per avall he tingut calambres als bessons. Em quede en la part positiva el turmells van aguantan i ha segut un bon entreno de cara a la mim al final 2:28. Molt content de poder contribuir per a que el equip fore tercer clasificat" Enhorabona Aruro clar que si.


Sonia Mundina: "Pujada a la nevera. Arrivem justets a l´eixida i sense calentar....eixida rápida, em coste entrar en calor i agafar be el ritme, anem de menys a mes...molt bones sensacións i disfrutant de la cursa, ja no m'enrrecordae lo que ere anar a estos ritmes!! 2a absoluta en 2h44, molt contenta xper baixar el meu temps i per este bon entrene de cara a la mim!!!" Sonieta estas que te sales, enhorabona!!!


David Galera:" Pujada a la nevera y pujada al sofá estoy derrinclit jajajaja bona nit jajaja" Enhorabuena David


El "nostre Indio" Ruben Lucas, ell com sempre va en tot, doncs va tirar fins l´últim cartux i va creuar la linea de meta en 3ª posició en un temps de 2h10min. Enhorabuena Ruben!!!


21KM GATOVA
En gatova vam tindre un representant masculi i un femeni, per poder lluitar per eixos podiums.

Miguel Angel: "Trail de Gatova. Después de tener inscripcion y hotel para correr en Riopar cambio de planes por comida familiar hoy, me sacaban tarjeta si no estaba. Para matar el gusanillo esta mañana me voy para Gatova pensando hacer la de 10K y al final me lio y me apunto a la media que al final se ha ido hasta 25. Me inmolo para disputar la meta volante del km5 y luego a ver que pasa. Al final 2° y llegando muuuuuuy justo de gasolina." Enhorabuena Miguel estas muy fuerte!!!


Patry: "Gatova, carrera a la que me apunte de última hora por no poder ir a Atzaneta. Me ha sorprendido, muy rompepiernas pero con bajadas de las que me gustan, así q he disfrutado. He salido tranquila pero con la mentalidad de intentar aguantar todo el rato el mismo ritmo y creo q ha salido bastante bien. En la primera subida me he puesto primera y asi hasta el final con 2:40min. Ahora a pensar en Tavernes" Enhorabona Patry, eixe podium et donarà forçes!!!

10K BORRIANA
Ja per últim fins Borriana i en la modalitat d´asfalt vam tindre a la nostra femina Sandra, ella ens conta: "10K Borriana. Volia fer un entrene de cara a la mitja de Benicassim. No m´alçat molt be degut al costipat q arrastre....pero avui hem fet bon grupet i la veritat que quan corres agust no hi qui et frene....aixi que disfrutant atope i arrivant a meta 4 absoluta i 1 de la categoria. La setmana que ve mes" Enhorabona Sandra, a seguir endavant!!!

 



No hay comentarios:

Publicar un comentario