C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 27 de abril de 2016

RESULTATS CAP DE SETMANA 23-24 ABRIL

Després de la ressaca del cap de setmana, Penyagolosa Trail, Madeira i La Fageda, on els nostres corredors van fer tot el que van poder. Alguns van aconseguir objectius i altres van haver d'abandonar però per alçar-se primer cal caure, i per caure s'ha de estar, així que molts ànims a tots i a tornar-se alçar cada vegada.

PENYAGOLOSA TRAILS


El gran cap de setmana de la província de Castelló ja ha passat. Des de Castelló fins Sant Joan, pobles i gent, tot el món sabia el que passava la MIM i la CSP hi havien arribat, i com no els nostres corredors allí estaven per lluir eixe color roig que ens caracteritza.

MIM

El GR33 va aconseguir pujar al segon caixó del podi per equips, i és que els nostres corredors van donar tot de si, per disfrutar del recorregut i de la seua màgia, els 63KM que separen la UJI del ermitori van ser tot un espectacle en quant a l'ambient viscut el dissabte des de les 6 del matí.

10 dels nostres van estar a la línia d´eixida, i molts van poder complir els seus somnis d' aconseguir les marques proposades, altres es van quedar a les portes dels objectius cada vegada són més exigents i Alberto Recatalà va tindre que prendre la decisió de retirar-se per arrossegar molèsties que no el deixen disfrutar, ell ens conta la seua experiència "El viatge fins a Useres el vaig fer junt a les amigues Sonia i Patry. Em van ajudar i molt a arribar allí i a disfrutar, ja que el meu cap tenia molt clar que podia passar.... A l'eixida d'Useres vaig vore que poc més em quedava a contar d'aquesta MiM. A torreselles vaig plegar veles, rabiós per el que costa estar ací, pq Sílvia va decidir no córrer per avituallar-me i pq se de la gent que s'ha quedat fora amb ganes de fer-la. Però no hi havia una altra opció.
Enguany la mim em va vèncer.... Tornarem" Anim Alberto, a recuperar-se i a seguir amb aquesta afició.

Ací teniu els resultats dels altres companys que si van poder creuar eixa línia de meta situada en Sant Joan. Ells mateixa ens conten les seues vivències:

Miguel Martinez 5h58' 6 posició.
Miguel Angel Martinez, aconseguia també el seu objectiu de ser sub 6h, un objectiu que no es facil i que nomes 30 pèrsones tenen en 18 anys de MIM. Enhorabona Migue!!



Ruben Lucas 6h00' 7 posició. Com podeu vore amb aquesta foto el nostre Ruben Lucas, va aconseguir baixar de 6h que ere el seu objectiu, encara que a la classificació estiga equivocada. Enhorabona Ruben, esta clar que els indins no et van agafar.


David Mundina 6h23' 18 posició "La meua MIM... Com cada any, la intenció és sortir a buscar millorar la meua marca personal, i com cada any, eixa marca desapareix arribant a Xodos... Però hem quede molt conten pel mero fet de poder intentaro, de donar tot el que tinc per tal de poder superar-me a mi mateixa, i de disfrutar al màxim de la carrera de la nostra terreta...! El millor com sempre, creuar la meta de Sant Joan i poder abraçar-te a tots els teus familiars i amics que han matinat i patit tot el dia per fer-te seguiment...!
6h23' de MIM... L'any que bé o tornarem a provar...!!"


Arturo Saura 6h34' 34 posició "Mim 2016 un dels objetius de la temporada eixim rapidets pero intentan no passar-me de rosca cumplin els parcials hidratanme be y minjan . En torrecelles arribe per davant en els parcials pero tenin amagos de calanbres ke de ahi asta meta tocara conviure en ells , arribe a xodos y encara que en la lloma meu vaig pasar un poc mal encara porte eixos minutets per davant dels parcials aixina ke encaro el marinet y les pistes motivat perke se ke encara ke eixa part sempre se me atragante tinc uns minutets per a jugar , arriban a meta me done conter ke no a anat tan mal la cosa y vaig poder vaixar els tems dels parcial al final 6:34 y mol mol content"


Crisitian Andreu 6h50' 52 posició "Mim.Ya en ganes de correr  i viure el ambient de esta carrera desde dins.Em pose dos objectius vaixar de 7 i disfrutar de la primera mim.Hasta Useres tot molt be,despres a patir, muscularmen no me encontre be,vaixe el ritme i acavar com se puge.Al final 6:50 conten per el temps,pero no tan per no poder disfrutar-la com volia."


Santi Saborit 6h52' 54 posició
"Un dels objectius d'aquest any per mi era la MiM i a més a més el meu repte personal era baixar de 7 hores. Ja ho havia intentat altres vegades però sense èxit d'aconseguir-ho. Però aquest any havia entrenat com mai i els entrenaments em deien que podia aconseguir-ho. Així que vaig eixir controlant fins a Torroselles i allí començava el rock&roll, al arribar a Xodos em done conte que puc aconseguir-ho però he de donar-ho tot, que no hi han excuses i així faig, una pujada pel Marinet molt bona i després encara em queden forces per acabar de bregar fins a meta, se que allí m'estan esperant els meus, així que no puc fallar. Al final 6h 52min millor del que pensava, encara no m'ho crec, estic molt content."


Jose Martinez 7:03 posició 2 MASTER. "Mim. Estar en la salida ya era un premio para mi. Intenté desde el principio de la carrera bajar de las 7 horas, hasta que subiendo a Useres me empezaron los calambres pero yo seguí corriendo  y pasé Torreselles, La Lloma y Chodos. Pero nada más pasar El Marinet me tuve que parar unos minutos, subí como pude hasta la pista, donde empecé a correr otra vez, y como pude llegué a San Joan. Sí, por fin en meta! Pero ya había pasado tres minutos de las siete horas. No pudo ser, pero el año que viene si puedo lo volveré a intentar."



Patry Barreda 7:15 4 posició "Carrera que es el meu objectiu principal de l'any i a la que li tinc un cariño especial per ser la primera gran carrera que em vaig preparar. Vaig sortir molt tranquil·la disfrutant en tot moment de la cursa i de l'ambient. Posant molta cura en no deshidratar-me i menjar. Passant per Useres portava molt bon ritme i aplegant a Torrocelles sorpresa perque me trobava en forces encara. I a partir de ahi em vaig plantejar apretat tot el q puges, així o vaig fer i em va eixir bé. Ni em creia el temps al arribar a meta 7h 15m, increïble la sensació de haver-ho donat tot i estar més que satisfeta. Ara a descansar q crec q me ho he guanyat"


Sonia Mundina 7:20 5 posició. "Mim. No podía triar una carrera millor xa debutar en "llarga distancia" k la mim,carrera molt especial,k me prepare amb molta ilusió i ganes!! Isc trankila,intentan no pasarme amb el ritme,la primera part de carrera la disfrute molt amb la companyia de Alberto i Patry...els km me pasen volan...la pujada a la lloma se me atragante un poket,xo arribe a xodos i allí ja a disfrutar fins al final!! Super contenta en el resultat aconseguit,xo sobretot super contenta xk vaig disfrutar de cada km,una experiencia wapisimaa!! En ganes de repetir"


CSP

El GR33 també va aconseguir pujar al segon escaló del podi per equips en la llarga distancia, i es que els nostres corredors que van prendre l´eixida dissabte a les 24h en tota la nit al davant per afrontar els seus 115KM que també separen la UJI del ermitori.

En aquest cas 7 van ser els nostres corredors que van desafiar a la CSP en la seua 5ªedició, Sonia Escuriola, campiona de la passada edició, en Benafigos i Salva Ballester en Culla van haver de retirar-se per diversos problemes. Anim companys, prompte tornareu a estar al mateix lloc, disfrutant i recuperats la 100% de les vostres lesions. Ells ens conten com ho van viure:

Sonia Escuriola "La meua CSP...en tot moment era conscient del que podia passar, però jo volia estar en l'eixida que ja seria un premi per a mi, eixida tranquil·la controlant en tot moment, disfrutant de la nit, de la bonica lluna plena, amb la companyia en la major part de la carrera de Belen, bones sensacions i controlant molt de no doblar el peu en les baixades, cap a Torrecelles note alguna cosa estrany al peu, no es dolor però no m'agrada la sensació i en Atzaneta ja li dic a Belen que hem quede allí, però les ganes de més em fa anar amb ella fins a Benafigos i allí si...amb tristesa la deixe anar després de un sentit abraçada....se que vaig fer el millor encara que el meu coret esta dolgut..però bé la CSP SEMPRE Estarà!!"


Salva Ballester " Primera carrera objetivo, Salgo mirando mucho el pulso 153/157 voy muy bien subidas andando con calma, sobre las dos horas amago de calambres que se convierte en calambre, baja drásticamente el pulso por debajo de 150 y me quito los calambres, veo que voy bien, useras, torrecelles, pero de ahí a Adzaneta se me empiezan a cargar los cuádriceps, demasiado correr y solo pienso en que vengan las subidas, llego a benéficos me lo tomo con mucha calma y estiró los cuádriceps, saliendo del pueblo me coje Claudio y intento seguir su ritmo en esa bajada que nos llevará a peña calva, ahí ya tenía claro que me tenía que retirar, llego a Culla como puedo y se acabó, muy, muy cabreado, decepcionado, impotente, quería hacerlo bien, por mi, por mujer, hijo y amigos que me acompañaron, a la otra mejor


Els altres membres que si van arribar a Sant Joan i així poder creuar eixa línia de meta tant somiada, van ser:

Paco Saez 13h35' 4 classifica
t "Diuen que la mueve montañas, pero si no entrenes estas fotut.
No sóc molt de , i entrenar menys que altres anys, la veritat, damunt els problemetes que no m'abandonen, però les ganes i l'il·lussio per córrer a casa ho podien tot. Eixida sense pensar més que en disfrutar i res més, bon ritme, passant kms junt en companys i amics, la nit sempre m'agradat, ara i quan era jove, vaig fàcil i no pense més que en seguir, no tinc por a petar i això que ja estic lluitant en la panxa fa unes hores però no em guanyara. Ja de dia comence a llegir un poc la carrera i se que si vullc intentar-ho te que ser des de ja mateix, vaig mantenint les diferències però no puc retallar ni un minut, es mes, en perc algun en de cara a Xodos i el Remolcador. Em dic, Paquito, tens que estar molt content ho has intentat, son grans corredors i tu eres un paquet que et pensaves? Ultims 10 kms ja pensant en arrivar i vore a la meua gent
Moltes emocions viscudes enguany, nervis, dubtes, dolors, pero tambe moltes satisfaccions, em torne a sentir plé amb lo faig, molt content. Agrair a tots els que sempre han estat ahi al meu costat, mil gracies amics"


Claudio Betoret 14h54' 11 classificat "Csp 2016 Claudio, carrera planificada per ha fer de forma que els parcials foren prudents, ja que era la primera vegada que feia tans kms. Fins Useres a ritme còmode, la pujada a la Serra de la creu també i fins Sant Miquel de les Torrecelles, vaig portant molt bé l hidratació i el menjar i em note com si res, una vegada ací baixada atzeneta per pista i molt ràpida, no m agrada massa, en atzeneta aigua i cap a Benafigos per el nou recorregut, seguix marcan be els parcials pero en el próxim parcial hasta xodos se men va el temps un poc, es el sector amb mes desnivell acumular i escomençe a resentirme un poc de les molesties pero a pesar d aço segueix en bones sensacions energetiques i arribe a Sant Bartomeu i Vistabella amb el temps previstos per ha estos sectors, arribe a Vistabella i Salva que se havia retirat en culla m ajuda amb l avituallament i me done anims, en la baixada a todos es el segon i últim parcial que perd temps respecte a lo previst, el cansament ja comença a notar-se i fa que perga temps en les zones tecniques, ja que no tinc confiança, una vegada en xodos agafe forces per completar els dos últims i més bonics parcials..al final 14:54 i 11 absolut"
 

Belén Agut 17h42' 4 classificada
"La meua! Aquest any la CSP era una prova preparada a conciencia i entrenada. A banda de disfrutar-la, volia fer-ho be. Així que vaig anar tota la nit tranquila, acompanyada de Sonia i reservant per a tot el que venia després del km 50. Arribar sancera Benafigos significaba que ho estaba fent be. Súper abraçada a la meua companya, i a continuar. A partir d'ací tocaba anar a més. Arribe a Culla abans del temps esperat, a Sant Bertomeu i a Vistabella també! A pues...!!!
De camí a Xodos vaig començar a notar-me pudenteta... Creuar-me amb mimeros coneguts, junt amb els ánims de la gent me van reviscolar. Així que, a pels últims 15!! Jo continúe pudenta..., però les vistes del Penyagolosa me fan oblidar els mals ratos. De repent aigüeta fresqueta del meu amic Sant Joan que me reviscole. Arribe a la base de pic...i a cremar l'últim cartutxo! Senc la músiqueta... Al vore el crono no m'ho podia creure! Quina manera de plorar d'alegria, d'emoció i de toooot! Independentment de la posició, havia aconseguit baixar 3:30h el meu temps!!! No ho podia creure"


Jero Martinez 19h47' 131 classificat



Ruben Marc 19h55' 133 classificat "Increïble, 19h 54min per als 118km de la CSP. Carrera de menys a més de llibre, "relax" fins a Culla (km 70), començant a apretar un poquet fins a Vistabella (km 90) i a partir d'ací, després de la tormenta, granís, trons i diluvi abans de Xodos (km 100) com si haguera començat la carrera de nou, el cos cada cop em demanava més i més i més i jo evidentment si ell volia guerra, jo li la donava, no es cansava, no sé què passava però responia, amunt, amunt, avall, avall els últims 20km gaudint i corrent com un nen i finalment l'ermitori de Sant Joan en 19h 54min!! Brutal!!
Agrair a Gloria el seguiment durant tota la carrera, a la família, a #RobertoGil pels palos, a #Nutrinovex per les sals i les barretes, a #penyagolosatrails pel canvi espectacular de recorregut i d'hora, un encert de 10, al #GR33, al #CEMCostur pels ànims a Xodos i a tota la gent en general pels ànims.
L'any que ve més i millor! Però sobretot GAUDIIIIIIIR!!"

MIUT MADEIRA

Fins a Madeira es va desplaçar el nostre company Roberto Gil, per disputar un altra prova de la seua aventura d´aquest any, el Ultra Trail World Tour. Ell mateixa en conta la seua experiencia:

"Una ultra brutal, dura y al mismo tiempo bonita. Se da la salida en Porto Moniz a las 00:00, salgo muy tranquilo, ya de salida subimos por unas calles muy verticales, yo caminando, ya abría tiempo de correr o no!!!!, por qué hasta el km 60 imposible coger ritmo, iba a 6 km/h. La noche fresca con mucha niebla en tramos, mucha gente animando cuando pasábamos por las pueblos aunque fueran las 3:00 de la mañana. Se me hace de día por él km 50 y ya empiezo a ver la magnitud de las montañas y vistas increíbles. Kilómetros 60, base vida me cambio de zapatillas y como algo, empieza la competición, pregunto posición y me dicen que el 40 creo, con que digo vamos a la guerra, empiezo a tirar y adelantado a corredores y cada vez con más motivación, voy pasando controles y preguntando por posiciones y voy recortado, en la subida al pico Arriero a 1800 metros con unas 1500 escaleras, también adelanto algún corredor, pero yo no conforme con la posición que me dicen, me digo venga Rober aprieta que nos tenemos que poner en top 25, la motivación y ganas me hacen no tener dolores en ninguna parte y el ritmo me gusta, pero a falta de unos 35 km me digo porqué no probamos a tirar más y hacer top 20 y si!!!! y consigo cazar a 7 y acabar en el pueblo de Machico después de 115 km y 7100+ según mi reloj una de las ultras más duras que he corrido en 16:08 horas con una posición 18 de la general, con lo que me pone en la clasificación del ultratrail wolrd tour en 12 puesto."


MARATO DE LA FAGEDA


Diumenge pel mati, fins la Sénia es va desplaçar el nostre company David Galera per disfrutar de la Marató de la Fageda en els seus 42km amb 2460m+, David va aconseguir el més important que és passar un bon mati fent el que més li agrada, i a més a més, David Galera creuar la línia de meta en 5h38min en posició 42.

No hay comentarios:

Publicar un comentario