C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 22 de enero de 2015

10K DE BENICASSIM (II)

En el 10K de Benicassim, els nostres corredors i corredores van bufar de valent, aconseguint pujar al podium en diferents categories.

I qui millor que els propis corredors, que en primera veu ens conten la seua experiència:

David Mundina:
"Aplegava al 10K de Benicassim amb la il·lusió de poder baixar de 34', però al final no ha pogut ser. Encara així, content amb el temps i amb la cursa, no m'he girat".
El nostre amic David, va aconseguir amb un temps de 34'29" classificar-se en tercera posició en el podium de senior, i una gran 10ª posició absoluta.
Jero Martínez:
"Ni bé ni mal... ací estic jo per a seguir donant guerra i quant més llargues millor. El meu propòsit en els 10K era eixir per acompanyar a la dona, però a causa de la seua lesió, m'he divertit per lliure".
Jero va aconseguir cobrir els 10K en un temps de 38'55".

Sandra Cervera:
"Contenta en el resultat dels 10K de Benicassim i també per l'estreno amb la roja. He pogut baixar de 45' però les cames no responien com haguera volgut. A la pròxima més i millor".
La nostra nova fèmina, aconseguia amb un temps de 44'51" una 4ª posició senior.
Sonia Escuriola:
"El meu primer 10K. El meu objectiu encara que no l'he entrenat específicament per a això, era baixar de 45' i patint molt ho he aconseguit"
I bon estrenament que fa la nostra amiga en un 10K aconseguint una tercera posició senior, amb un temps de 44'16".
Cristian Andreu:
"Vaig anar a correr sense cap objectiu personal, només acompanyat a un amic. He disfrutat i m'he trobat molt bé".
El nostre nou company, va ajudar a un company a creuar l'arc de meta per baix dels 40'. I a la fi aconseguia una marca de 39'21".

A més a més també va correr la nostra atleta Lola Peñarrocha, aconseguint una segona posició absoluta i primera veterana amb un temps de 40'00".

ENHORABONA A TOTS/ES!!!

CLASSIFICACIONS

No hay comentarios:

Publicar un comentario