C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 8 de febrero de 2018

RESULTATS CAP DE SETMANA 3-4 FEBRER

MARXA CABANES 

Un any més i ja ha passat la cursa de Cabanes, dissabte 3 de Febrer a les 9, va donar l'eixida a la seua XVII edició, on els nostres van complir en el principal objectiu, disfruta del que fem, on ademés van fer molts bons temps. Enhorabona companys!!!
- Sonia E: "Cabanes 22km +800, 2h17min, Primera Absoluta...nose per on comensar...la de casa, la que tants sentiments tinc amb ella...com a corredora, com a organitzadora...nervis, molts nervis...eixida frenètica, sense control, fins que un transpeu em fa caure, i en 1 segon me dic a mi mateixa, Sonia que estas fent?? I a partir de ahi, a disfrutar sense presio, sense més nervis...i quan me vull donar conte em queden 5km a meta, i veig que m'estan xafan els talons!!!! Soniaaaaaa a correeeeeee!!! Em dic ara ni ha que patir un poquet, vull guanyar...siii vull guanyar la cursa del meu poble!!! Fins 200m de la meta no meu acabe de creure..veig a David i amb llàgrimes als ulls entre a meta amb la meua perleta Noa, una emoció que no sabría descriure.....les imatges valen més que mil paraules."
- Juanma: "Marxa Cabanes(23km 800+) 6é classificat absolut en 1h 53min. Cursa que no coneixia, en un recorregut divertit, trencacames i molt ràpid. No vaig tindre temps de girar-me en cap moment. Surtida frenètica com diu Sonia, les primeres costes ja en les cames com a pedres, però poc a poc vaig anar trobant el meu ritme i les bones sensacions, remontant posicions i acabant en bon sabor de boca.
Bon matí el que vam passar en tota la gent i companys de club!!! Cursa recomanable, ben organitzada i en molt bon esmorzaret final jejeje. Seguim disfrutan."
- Jero: "CURSA DE CABANES: me apunto a una carrera que desconozco. La última vez q competi alli fue en BTT hace más de 15 años. Me lo pase genial corriendo y en buena compañia antes y después en el almuerzo. Buena organización y lo mejor mi tiempo y puesto...9 de la general y 2 veterano!!! Gracias a todos x vuestros animos."



També vam tindre a David Mundina que va creuar la linia de meta en 1h50min i el 5e classificat absolut i a Soraya  on va rebaixar el seu anterior temps, fent una 7e posició absoluta en 2h30.


TRAIL ALBALAT DELS TARONGERS


Per un altra banda, Diumenge 4 de Febrer a les 9 del mati, va tindre lloc l´eixida al III Trail ADT, on en la prova de 20km en 900+, vam tindre al nostre nou company. Enhorabona Jesús!!!


- Jesús Galera: "Trail Albalat dels Tarongers. Terreno peligroso y a la vez buenísimo para la práctica del Trail. Salida bastante corredora donde me puse en un grupo de 5, estuvimos unos 11 km juntos hasta que vi que podía y me los deje, tuve una pequeña caída, hice un poco la croqueta o el bicho bola, como querais, y últimos km a full pasando a varios corredores, al final 18 de la general y mejorando tiempos, y ahora a pensar en trail Almedijar 30k Vamos!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario