C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 15 de febrero de 2018

RESULTATS CAP DE SETMANA 10-11 FEBRER

2ª PROVA DE LA LLIGA AUTONOMICA. FEMECV

 
Ja queda menys, la 2ª prova de la lliga autonomica, en La Vall d'Uixo ja ha passat. El passat Diumenge 11 de Febrer a les 9 del mati, va donar l´eixida als seus 20.6Km amb 1500m+. Alli vam tindre al nostre equip de gala!!!
- Silvia: "2a prova de la lliga. La Vall Cursa que em coneixia i això em va donar confiança per eixir a arriscar i forçar la màquina. Em trobava molt be pujant i no em veia malament baixant, i això amb l’ajuda d’Alberto va fer q m’isquera una cursa amb molt bones sensacions, patint i gaudint al mateix temps sabent que ho vaig donar tot, tornant a sentir la duressa d’aquest tipus de competicions. Contenta de retallar minuts i posicions respecte a l’anterior cursa. Felicitar a tots els companys d’equip, sobre tot a les xiques, que seguirem lluitant per mantindre’ns en podium"
- Alberto: "2a de la lliga, La vall. Cursa molt xula en la que vaig disfrutar molt. Al principi patint però després amb bones sensacions. Llàstima que es pergueren Sonia i Patri que estaven fent un carrerón i conten per la cursa de Silvia, sense baixar els braços en cap moment. A la fi, amb el carrerón també de Maria, continuen les xiques en el podium!!! Anim a Cris, i que se recupere per a la de Callosa!!! Intentarem en Callosa no perdremos, però no prometemos na!!! i sino fins la cadena!!!"

- Maria: "Cursa dura i bonica en companyia de Victor (gràcies) donant tot el que tenim eixe dia per fer el millor possible, finalment 13 posició,  3h 09' contenta i com sempre a per més"


- Sonia Mundina: "2a prova de la lliga, la Vall. Eixida ràpida però com jo se qué el pisteo del principi no és el meu decidisc eixir tranquil.leta. Poc a poc vaig agafant ritme i trobant-me còmoda i la veritat que disfrute molt de la carrera!!! Quina rabia perdrens a pocs km del final...ja no per la posició sinó perque fer 1km i pico més suposa sumar-li molts minuts a una classificació que estava molt ajustada i ara ja...però seguirem lluitant encara que siga per mantindre el podium per equips!!!


Enhorabona Companys!!!

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario