C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 7 de junio de 2017

RESULTATS CAP DE SETMANA PRIMER DE JUNY

ELS BASTIONS 
ULTRA
Claudio: "Pues ya esta a la saca el ultra bastions 2017, por la prevision de tiempo ha sido recortada hasta la distancia de 92km y con un desnivel positivo de 6200, quitando la parte de la olla de Nuria .. por lo que me toca muy contento estoy con la carrera que he echo ya que he bajado de 13h, que me importa mas que la posición que ha sido la 9 , y me importa mas que nada porque con un tiempo así despejo las dudas sobre si había nivel o no... la carrera se la dedico a mi familia, a mi chica y a mi hija, ya que todo lo que estoy consiguiendo últimamente va a base de robarles tiempo..gracias por los ánimos de los amigos y compañeros de club y grupo de entrene"

TRAIL
En els 67Km, Arturo es va veure obligat a tindre de pendre la decisió de retirar-se en el km40, dura decisió la teua Arturo, però de ben segur que la més encertada. Anim i endavant!!!

CURSA VALL D´ALBA 
La nostra femina que va acudir a la cita de Vall d´Alba, va pujar al 3º caixò absolut en un temps de 58'38''.
Enhorabona Mariam!!!

MARATO XODOS 
Ruben Cano: "Marató de Xodos 43km 2200m. Comencem la cursa amb previsió de mal temps. A les 7:30 eixim els corredors sub 5h30min rapidíssims, m'havia jugat un sopar a que quedava entre els 10 primers així que conte 9 i em pose el que fa 10. Pugem el marinet granissant en 25'. Arribe la baixada, una de les que a mi m'agrada, sendeta tècnica en la qual gaudisc moltíssim passant a un corredor i posant-me el 9é baix una fina plutja. Passem el primer bucle per Xodos amb els ànims de la gent i parant a beure a la font. Seguim cap a la segona pujada, que se'm fa molt llarga així que pense que també hem fet la tercera pujada (la cursa té quatre pujades dures de 25') s'agarra la plutja forta, però no ens posem l'impermeable, arribant dalt hem d'anar apartat a les vaques per poder passar i seguim fort en la baixada, pensava que anem ja cap a Xodos però no, apareix i m'espanta la tercera pujada al km 26 que no havíem fet, la més dura i empinada de la cursa en la qual em passen tres corredors amb palos al principi i tres més dalt de tot. El 15 vaig cap a l'última pujada entre boira espessa i plutja forta. Encarem l'última baixada per pista molt ràpid però en el repexonet de l'últim km em passa un corredor. Pugem fort per no perdre més posicions i arribem al poble amb un gran somriure en veure el temps 4h 59min !!Sub 5h en una marató de pura muntanya!! Super content amb la cursa. Donar l'enhorabona a l'organització, cursa de 10!!!"
PUJADA AL MARINET
Paco: "Pujada al Marinet. 11Km que se m´han fet llargs, a full desde l´eixida, pujatn con todo com diu Lleonart, i baixant en el que em quedava, pero com l´arribada era cara amunt un cartuxet i al sac. 2ºabsolut en 1horeta i 7 segons"


MARACLOT

Sandra: "Maraclot. Encara no puc entendre com açò de les curses et pot llevar tant i et pot donar tantissim. Mati que feia mesos que sommiava, cada volta al clot em trobava millor, vore les meues xiques d´equip i als meus xics del poble eren un xute brutal...així que acabe en meu primer relleu en 2ª posició i unes sensacions genials. Gracies per aquest mati compis."
Teresa: "Maraclot. Avui era el dia!!!!Per elles tenie que donar el màxim, per la gent que esta ahi a les bones i no tan bones i persupost per mi, per demostrar-me que si vols pots!!! i tant que si!!! mati genial el que hem passat xiquees!!! un tercer lloc que després dels moments que hem viscut es lo de menys!!! Hem d repetirrrrr!!!"

Sonia Escuriola: "Avui cursa diferent, la Maraclot Borriana per relleus...en la qual tenia dubte de com aplegarie degut a l´eixigent setmana de carrega que he portat per el meu objectiu ere disfrutar amb les meus compis d´equip i aportar el meu granet d´arena...hem aconseguit una 3ª posicio en equips femenins amb els carrerons de Sandra i Teresa amb la distancia de 12K, i Sonia i jo amb 9K, sou unes grandisimes corredores, hem passat un bon mati...un poquet passat per aigua pero molt divertit!!! L´any que ve tornarem, ehh??"
Sonia Mundina: "Maraclot. Cursa diferent i molt divertida!!! Vam riure, xillar i també bufar, al final vam aconseguir una tercera posició. Cada vegada m´agrada més competir en equip. Un mati genial xiques, repetirem!!!"
Santi: "Maraclot. Xalar, xalar i xalar, en amics i companys, aixi puc definir la marató per relleus per el Clot de Borriana, l´any que ve tornem equip"
Per una altra banda, Vicent Calvo també va correr el maraclot fent el 2º relleu, i el seu equip es va classificar 2º absolut. Dani Colom que també va fer el 2º relleu, es va classificar amb el seu equip amb una 3ª posicio absoluta. I Silvia i Maria que competien en equip mixte van classificar-se en una 3ª posició.
Es a dir, que els rojets van copar podiums de totes les categories, i es que quan es difrute tot ix perfecte. Enhorabona companys!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario