C.M. GR-33

C.M. GR-33

viernes, 23 de junio de 2017

RESULTATS CAP DE SETMANA 17-18 DE JUNY

PETJADA SANT JOAN MORO
Multitudinaria cursa, i es que quan les coses es fan ben fetes, la gent respon. El Club running moro s´esforça i vol que el corredor es sentisca com en casa, i res va fallar. Una alerta 3 per perill de incendi va encendre els nervis de molta gent, pero no hi ha dret que desde els despatxos es decidisquen coses aixi, menys mal que res va arribar a la fi, i tots vam poder disfrutar d´un gran mati.
Ruben Marc: "Petjada de Moró 19km 1000m+. Carrera en objectiu clar, agafar el pernil. Correm els primers km de carrera a 4 pelat, encarem la dura pujada al mollet forts i en arribar preguntem pel pernil,
- Han canviat l'ubicació!!! A seguir doncs volant i baixant com sabem avançant a més de 10 corredors i en acabar la baixada, al km 10 ahí estava, penjat d'un arbre !! L'agafa i xino xano cap a meta!! Carrera molt bonica amb 6 kg de més, en 2h 33min!!! 
 

Silvia Sos: "Petjada 2017. Tercer dia que xafava la muntanya i que passava de 1h 20' dels entrenaments, per això un poc dureta se m'ha fet. Però no m'he girat...No m'he girat perque he eixit a disfrutar. No m'he girat perque per davant hi havia sendes boniques per recorrer. No m'he girat perque el que hi havia darrere ja ho havia vist. Però sobre tot no m'he girat perque un poc mes avant... en meta... tenia el millor regal per acompanyar-me a creuar la meta!!!
 Sonia Mundina: "Petjada. Tocaba correr en casa i com sempre aixo es especial!!! No em vaig trobar com m'hagera agradat...el día tampoc va acompanyar, pero encara aixi vaig disfrutar de cada pas, per aquestes muntanyes que em veuen creixer día a día!!! Al final vaig entrar a meta en 2h06 i 2a clasificada!!! Felicitar a tota l'organitzacio perque un any mes ha eixit tot perfecte!!!"


Jose Martinez: "Petjada 2017. Carrera que tengo marcada siempre en mi calendario y aunque llegaba un poco justo pude disfrutar de ella aparte de la carrera en si por  la organización y voluntarios que son los que hacen posible que nosotros disfrutemos al final 2h01y 2 veterano b y como siempre un placer correr en Moro con compñer@s y amig@s"
Teresa: "Petjada. Una vegada mes ahi estem en la linea d'eixida i en les idees prou clares, sabia que no estave preparada, últimament no puc entrenar el que voldrie pero tinc clar que he de donar el màxim, i aixi va ser. Se me va fer llarg el cami, en moltes pujades i baixades d'anims pero l'objectiu era acabar, meua germaneta hem va pegar la última espenteta per arribar a meta i una vegada més creuar-la en la pitufa de casa. 2h 36', nose si es bon temps o no pero el que hem queda clar es que l´important es disfrutar del que fas!!!a seguir!!!"
Sonia Escuriola: "Petjada 2017...sabie que no estave per competir-la, per aixo volie disfrutar un any més d´aquesta bonica cursa, i que millor manera que fer-lo acompanyada de David, vam fer un bon equip disfrutant i patint a la par perque junts som més forts!!! Me quede amb aquesta imatge perque de vegades els resultats no son el que sempre guardarem en el nostre cor!!!
Santi: "Petjada 2017. Ara que estic preparant asfalt, i que també m´agrada i molt, un amic en punxa per fer la petjada junts, desde el km1 fins a meta no vaig parar de xarrar ni de disfrutar, voliem agafar el pernil, pero un dels més durs de Costur va arribar abans i ens el va fotre, jajaja. Que bonic es correr sense presió i sense mirar el rellotge, gaudint del entorn i dels avituallaments, no sabia que ficaven tantes coses jejeje"


No hay comentarios:

Publicar un comentario