C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 13 de octubre de 2016

RESULTATS CAP DE SETMANA 8-9 OCTUBRE

VOLTA A PEU NOCTURNA EL ROSER 
En la volta popular nocturna el roser, en el barri l´alcudia de Vall d´uxo els nostres amics van passar una bona vetlada, David Galera i Miguel Angel Duplas que aconseguia guanyar la cursa.


MITJA MARATÓ DE MONCOFA
En la I MITJA MARATÓ Calamardo MONCOFA, cursa molt be organitzada, molt be marcada, i uns voluntaris d´alló mes que volcats en el corredor, es va demostrar que en pocs diners es pot fer una bona cursa. Els notres companys Vicent Calvo en 1h13, Ruben Lucas 1h15, Santi en 1h26 aconseguien creuar la linea de meta. també la nostra femina Sandra aconseguia fer marca personal, ella ens conta: 




 - Sandra: " Mitja marato Moncofa....me plante en Moncofar despres de fer nose quants 10K a fer una mitja....maremeua q llarg se fara...primers km no estae jo apunt...m escoltave massa, no tenia ganes, pensae q havie eixit massa forta i la pagarie....xo poc a poc vaig anar encontran-me millor i vaig voler ajuantar el tipo a vore q passae....km 19 buff encara queden 2....pero quan vaig sentir la batucada ...me vaig inmolar com diu Albertux i x fi havia aconseguit fer una mitja en 1h35. No m ho podia creure."


ULTRA GUARA SOMONTANO 
Seguint en la Spain Ultra Cup, Belén es desplaçà aquesta vegada a Somontano per disputar l´Ultra de Guara, Belén aconsegueix creuar la linea de meta en 2 posició absoluta, ella ens conta:

-Belén:"Ultra Guara Somontano. Ambientazo pels carrers de Alquézar! Donen eixida i faig primer bucle molt tranquila. A partir d'ací comença lo bo! La idea, fer una carrera de menos a més intentant aguantar posició i guardant forçes per al tram de pista corredora del km 80. I així ho faig, van passant les hores i les pates segueixen al seu lloc. Canvis al recorregut, que la fan prou més dura. Pero el rellotge diu que vaig mitja hora per davant del temps de l'any passat. Així que súper contenta! A falta de 15km m'esperen Rubén, Rosa, Juanan, Laia i Toni. "Ves a per la primera, la portes a 18min pero pots intentar-lo..."A la faena!!! Calentó fins meta. Al final entre en 2a posició, a només 5min de la 1a. Molt contenta amb el resultat! He aconseguit baixar quasi 40min la marca de l'any passat!!!15:36:09h, 40 de la General."

VILANOVA D´ALCOLEA
Per Vilanova van estar els nostres amics Patry i Alberto, on van passar un bn mati festiu. Patry aconseguia creuar la linea de meta en 2 posició absoluta i Alberto ens conta el visqut en aquesta cursa:

Alberto: "Vilanova. M'agafe la cursa de principi a fi anant a tope la maquina, be, menys el primer km que em passa tothom i les meves cames no van. Despres faig tactiques de camuflatxe i tot....a les curves me fique en angul mort del que porte davant pa traure el maxetecantoromo i anar fent. Tot depres del gran paquito. 5kms darrere de Patry i no vaig poder en ella. No li haguera tret el gavinet....pero aixina i tot, no vaig poder. Bona cursa la de Patry fent un 2 lloc. Jo content, seguisc fent com i quan puc i vaig millorant adecuadamente. li torne a agafar gust a aixo del maxete."


2900 ALPINE RUN 
El nostre amic Rober que marxar a Andorra per recorrer, Els 7 cims més alts d’Andorra, 70km i 6700m de desnivell positiu en una cursa alpina com cap altra, l´ha deixat marcat i estem ben segurs que no oblidarà l´experiencia, ell mateixa ens conta com va ser l´aventura:

Rober: "#els2900 Última carrera de esta temporada, y que mejor manera de acabar. No se muy bien como calificar esta carrera, son las 00:00 del viernes dan la salida a 39 locos, de los cuales solo acaban 26 y solo 12 hacemos el recorrido integro, los demas por corte horario tienen que hacer recorrido alternatovo. Ya desde el km 2 empiezo a flipar un poco, primera cresta increíble haciendo equilibrio para cruzarla y así durante la mayoría de la carrera, crestas, trepar, destrepar, aristas de infarto i ferratas. Pasan las horas, pero los km son muy lentos. Tengo una caida y ya no me deja correr a gusto y tengo que cambiar modo competición por modo diversión. Al final una auténtica locura de carrera solo apta para locos. 17:30 h 72km 6700+ y octava posición. El próximo año mas."

No hay comentarios:

Publicar un comentario