C.M. GR-33

C.M. GR-33

viernes, 7 de octubre de 2016

RESULTATS PRIMER CAP DE SETMANA D´OCTUBRE

Comencem Octubre de la millor manera possible, els nostres companys disfruten de varietats de curses i modalitats.

II MARATÓ ARAGON SUR
Belén: "II Maratón Aragón Sur. Carrera molt ràpida, massa per a mi. Molta pista i poca senda...mal rollo!!! Anem 1a i 2a juntes un bon rato. Pero es massa veloç la veterana, impossible aguantar-la aixina els 42km. Així que decidisc posar-me davant fins la Meta Volant... Arribe al km 20 1a i m'assegure una Caña de Lomo de mig metro!!! (Lo que fa un troç de carn...) I la resta, a aguantar la 2a posició (1a Senior, i pernil cap a casa!) Al final 4:46 i farteta de còrrer. Ara a recuperar...i dissabte a per Ultra Guara Somontano!!!

XII 10K ONDA
Sandra: "10K Onda...en moltes ganes d acabar en els 10K i tancar circuit de la millor manera possible, acudim a Onda...els meus companys van quedar q m´acompanyarien tot el recorregut sense jo saber-ho... i clar aixi no es pot fallar, arribem a meta tots junts agafats de la ma, aconseguint 4ªabsoluta i 1ªcategoria. El Circuit Diputació tampoc se m´ha escapat, així que un altre objectiu cumplit!!!"

II 3 CIMS VILAFAMES+
La nostra Patry aconseguia creuar la linea de meta en primer posició abisoluta, i aixi guanyar la II 3CIMS de Vilafames. Enhorabona Patry

 
Sonia Escuriola: "Ahir vaig correr la #3cims , després d'una setmana de recuperació de la UP, tenie molts duptes de si podría correr, sabía que lo correcte era no sortir, pero jo soc molt de impulsos i encara que el cap me deía que no, el cor me deia que si!!! Aixina que vaig eixir guardant forces per a no patir en excés i disfrutant en tot moment del recorregut que es expectacular i amb els canvis d'aquest any millor encara, parant en els avituallaments en els quals em sentia com en casa per els anims de la gent, un poble volcat amb esta gran cursa, un marcatge excelent, una organitzacio de 10!!!! Com no tenia que correr??? Pues per a mi, cursa per a marcar amb roig al calendari!!! Amb 3:57 min vaig aplegar a meta tercera clasificada absoluta i en la companyia de la meua neboneta Noa😍😍😍!!! Gracies a l'organitzacio per donarme un any mes l'oportunitat de gaudir d'esta gran cursa, me vaig sentir especial al aplegar a meta amb el recibiment de la gent i com no, de Raúl Puchol!! Crack jejejje!! Tornare clar que tornare perque la 3cims te algo especial que engancha!!! Donar la enorabona als meus compis d'equip, en especial a super Patri!!! I com no a la persona que done sentit a la meua vida David !!!Ara ja a per la PRETEMPORADA!!!"
Arturo: "3CIMS última cursa de la temporada. Começe tranquil per intentar no passar-me i poc a poc anar regulant-me i anar veient com em trove després del Marató de la setmana passada, em vaig trobant prou be pero les pujades em costen i em trove be fins el km 16 o 17 que tinc un xicotet baixó que fa que el Mollet se me fage etern, després del Mollet només queden els km de pista que pareix que mai s´acaben, al final arribe a la plaça de Vilafames en 3:19 i  9 posició. Cursa que no havie fet mai i que em va agradar molt"

Jose Martinez: "3CIMS... Carrera que el año pasado me quedé con ganas de hacerla, empiezo ahí delante con la elite del GR encontrándome cómodo hasta que faltando 2 o 3 kilómetros los calambres ya aparecían pero bueno en un pis pas ya estaba en meta con 3:20 y  en la posición 12 de la general, y 1 de la categoria otra más !!! Y  un 10 al recorrido y organización de la carrera"


Els nostres companys Rober i David que van compartir tota la cursa, van arribar a la plaça la font de Vilafames en 3h23min disfrutant d´un bon mati en bona companyia. 


SPRINTTRAIL VALLADA
Miguel Angel: "Sprinttrail de Vallada. Empezamos nuevo circuito de montaña después del Diputación. Salimos a intentar estar en puestos de podium y acabamos . En las próximas 4 carreras que quedan a afianzar o intentar mejorar posición."

No hay comentarios:

Publicar un comentario