C.M. GR-33

C.M. GR-33

martes, 1 de marzo de 2016

RESULTATS CAP DE SETMANA MAGDALENERO

La nostra parella Sonia Mundina i Cristian Andreu que van marxar a l´illa de Formentera, per poder disfrutar del precios paisatge que recorre el Marató, ens conten les seues experiencies, un mal dia respecte el oratge va fer que no pugueren disfrutar al máxim, encara que ells son els dos molt durs.

Cristian: "Marató de Formentera, arrastrava alguna molestia al isquio de la marxa a Borriol, encara aixi isc arricar i fer una bona cursa. Em fique en un  grup on estem els 4 primers, van passant els km i tot funciona be, menja be me hidrate be i el oratge em va, m'agrada. A falta de 5km el isquio se´m puje i no em deixa continuar. Res una pena, em quede en el positiu una experiencia bonica on he estat lluitan, ara res meés que recuperar."
Molts anims Cristian, en breu estaràs altra volta al lio, a recuperar i a seguir¡¡¡

Sonia: "Marato formentera. Era el meu primer marató, i no podía estrenarme de millor manera que rodejada d'uns paisatges espectaculars. El día no ens acompanyave massa pero arramquem en ganes, il.lusió i uns poquets nervis...el principi es molt corredor i vaig agust fins que sobre el km 4 derrape i faig un bon aterrisaje jejeje, un espolsonet i a continuar...comensem la puja principal de la cursa i comense a ploure...aixi continuen passant els km per el costat d'acantilats, platjes i sendetes, anem lluitan contra el vent que es espectacular xo disfrutant de cada km, fins al km 30, comensen uns 5km de correr per l´arena de la platja...i es ahi quan em talle el ritme, muscularment em mate i em congele molt...despres fins a final de la cursa se m' en va el temps perque arribe com puc, pero be faig una segona posició en 3h55 min. Em quede en l´experiencia viscuda, que ha segut molt xula i he apres molt, una llastima que el temps no ens deixara disfrutar be pero sempre podrem tornar, ara a recuperar i a per la próxima!!!"
Enhorabona Sonia, esta molt be en el teu estreno pujar al segon caixó, eres una gran lluitadora¡¡¡

Classificació



No hay comentarios:

Publicar un comentario