C.M. GR-33

C.M. GR-33

viernes, 6 de marzo de 2015

XVII MARXA A PEU PER BORRIOL (II)

I per finalitzar amb les cròniques de les curses del passat cap de setmana en què van participar els nostres corredors, serà la Marxa a Peu per Borriol en què van participar set dels nostres corredors i corredores. I Miguel Á. Martínez que va aprofitar per fer una rodaeta amb bona companyia.

Sonia Mundina

"Primera cursa de la Lliga Castelló-Nord. Vaig eixir amb ganes, me vaig trobar bé fins després de la baixada de les antenes. Ahí em va agafar un "pajarón" i el cos no responia. No havia tingut mai eixa sensació de voler però no poder, impotencia total. A partir d'ahí calambres i arribar a meta com fora... quina manera de patir!! Me quede en la bona part...Al final 5a classificada i baixant el temps de l'any passat! Ara a recuperar i a per la pròxima!!".
Patricia Barreda

"Calambres als bessons des de les antenes. I fins allí, patint molt en la pujada. Gràcies a Alberto que m'ha ajudat molt. Jo contenta per baixar 9 minuts el meu temps, però amb males sensacions i segura de que ho podia fer millor. 7a classificada. A la propera lluitarem més!!".
Ruben Lucas

"Primera vez que corria la Marxa a Borriol. Salgo con todo!... como siempre, para probar como están las fuerzas de cara a la MABO, que es el objetivo. Van pasando los kilómetros con buenas sensaciones y las piernas responden muy bien. Al final 6º clasificado y contento. Carrera y organización de 10. Ahora toca apretar un poco la semana de magdalena en el Mesón, y listo para la MABO. A topeeeeeeee!!".
Cristian Andreu

"Cursa que mai havia fet, però la coneixia molt bé. Vaig anar molt a gust i disfrutant-la molt!!!".
Silvia Sos

"Per a mi, correr la Marxa a Peu a Borriol és correr a casa, correr amb la meua gent i envoltada de grans persones que estan darrere de l'organització. Contenta amb la meua cursa... no és l'any que he fet millor marca, però potser siga l'any que més l'haja disfrutat... Al final tercera classificada de la general i amb agafant molt bones sensacions per a la temporada, que és llarga!!".
Alberto Recatalá

"Amb la idea de seguir disfrutant de les curses, em vaig plantejar una vegada més, fer Borriol amb molta calma. Sabedor que al principi ens espera una forta pujada, taló d’aquiles meu, vaig fent kms a polsacions, amb la sorpresa de vore que vaig pujant amb molta soltura, alegria i il·lusió.

A meitat pujada trobe a Patri, que està peleant dur contra un dia que se li vol girar, però que aconseguis guanyar-lo. Tire amb ella fins les antenes i ací, vist que arribe amb moltes reserves, m’arree mig sándwich de nutella i em tire a baixar com un destorbat.

La baixada és de les que m’agraden i disfrute com un xiquet!!!! Sin frenos i con estos pelos no note la velocitat, ni el pas dels kms…fins que les meves cames em pregunten si estamos locos o que.

Agafe cap al final a Sonia i Cristian, avuí no ha segut el seu dia, però així i tot, està tirant per arribar i al final, fa molt bon temps. A bon segur, farà molt bona lliga, estic segur!

Al final arribe a meta, content i més encara quan veig a Silvia esperant-me contenta amb la seva cursa també.

Per acabar el dia, dinaret amb els durs, Maria i Victor i els que se faran també uns durs Ruben i Mariam, acompanyats per la family de Maria, bon dinar i bona companyia…

Ja per la vesprada, derrinclit al sofa, vaig sentir com el meu cos es desconectava una bona estona…

Felicitar una vegada mes a este gran club que es La Pedrera, per la manera de fer les coses, i lo molt que cuiden al corredor. De deu!".


Per una altra banda, el podium femení va estar encapçalat per la nostra corredora Lola Peñarrocha, que amb un gran temps de 2h 14' va aconseguir rebaixar el rècord establert en la prova.

Enhorabona a tots i totes!!! I moltes gràcies als fotògrafs per les fotos!!

CLASSIFICACIONS

No hay comentarios:

Publicar un comentario