C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 11 de marzo de 2015

IX CURSA PER MUNTANYA CASTRO D'ALFONDEGUILLA (II)

El diumenge passat, en la localitat d'Alfondeguilla va tindre lloc la segona cursa puntuable del circuit Diputació de curses per muntanya en la que teniem participant a diferents amics del club, que ens conten com els va anar la cursa:

David Galera:

"Castro a la saca!! Carrera clásica del calendario. Al principio un poco engarrotado, sobretodo en las subidas pero poco a poco he ido soltándome. Al final con ganas y contento!!"
Miguel Á. Duplas:

"Castro 2015... tres minutos más que el año pasado y 5º de la general. Seguimos a la marcheta!!!"
Cristian Andreu:

"Alfondeguilla a la saca. M'he trobat molt bé al principi,  molt tranquil. No l'havia feta mai i he vullgut reservar. He acabat molt bé, crec que m'he quedat en ganes d'un poc més. Al final 1h49' i el 27º de la general!!".

Sonia Mundina:

"Després d'estar tota la setmana un poc "tocà" per la cursa de Borriol, avui he eixit controlant, perquè no coneixia el recorregut... M'he trobat molt bé i he disfrutat molt de la cursa, és de les que a mi m'agraden!! Al final 4ª de la general, a 30 segons de la tercera... m'han faltat 100 metres més... jejeje!! Molt contenta i super motivada per a la propera!!".

Jero Martínez:

"No he podido entrenar casi "na". Al final 2h y he acabado para el arrastre... Carrera muy técnica y dura!! Ahhhh lo he dicho??? ESTO ES UN CLUB".

ENHORABONA A TOTS I A SEGUIR SUMANT!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario