C.M. GR-33

C.M. GR-33

domingo, 15 de marzo de 2015

TRANSGRANCANARIA ADVANCED by VICENT PERIS

El gran Vicent Peris, que va participar el passat 7 de març en la Transgrancanaria Advanced (83k) ens conta la seua experiència. Grandeeeeee!!!!

"07/03/15 - Finisher de la ‪#‎Transgrancanaria2015‬ i prou. Cursa que havia preparat molt i a la que arribava prou bé. Però al igual que al GR10, una deshidratació ho va tirar tot a fer la mà. 
Sí, vaig ser finisher, però la veritat és que passats uns dies, encara no trobe un motiu clar pel qual va valer la pena acabar la cursa. No vaig disfrutar quasi en cap moment, no em vaig poder exprimir com jo volia, el crono no és ni de prop el que pensava........però bé, vaig acabar. Tampoc es tracta de punt d'honor, ja que les heroïcitats no van amb mi si tinc que posar en joc la salut. En part vaig acabar perquè Ruben, a 17 km. de meta em va fer sentar al control, em va fer berenar, beure, reflexionar i al final vaig decicir acabar. 
Hi ha que estar a les dures i a les madures. I aquesta va ser madura passadeta, jejejeje. Em quede amb que quan el cos va dir que eixe dia no tocava, vaig tindre el suficient coneixement per afluixar, posar-me a caminar i així poder acabar sense patir, encara que sone incongruent. El cos no va patir, el que més va patir va ser el cap.
I com tot no va ser negatiu, i de tot s'apren algo, torne cap a casa havent disfrutat uns dies de l'ambient que més m'agrada amb inmillorable companyia. Bons moments i moltes anècdotes (la millor i que més ens va fer riure la de Paquito abans d'agafar el vol d'anada. Al pobre li va tocar tirar el matxete al contenedor, jajaja). Gràcies a Eladi, Ruben, Eva i Mireia per estar tot el dissabte cuidant de nosaltres en varios punts del recorregut. Els xics de ‪#‎PenyagolosaTrails‬ són enormes !!!
Enorabona a Sonia (m'haguera agradat acabar la cursa amb tu, però no va poder ser) i David per les seues victòries. Enhorabona a Francisco Saez, que encara que no està content del tot, va fer una bona cursa. Enhorabona a l'ultracapità Lucas perquè sempre està ahí ; eres gran amic. Enhorabona a Remi per el carreron que es va marcar. I molts ànims a Xari i Julen que tampoc van tindre un bon dia.

Em vaig girar? Siiiiiiii, i moltes vegades. A que sí, Sonia?

Gràcies a tots els que vau perdre un segon del vostre temps mirant alguna foto de les que vaig penjar, fent algun comentari o veient com anava la cursa.

I per últim, gràcies a les dos persones que més vull per aguantar la meua bogeria per la muntanya i el trail. Vos vull molt !!!!!

Ara toca recuperar i averiguar qué li passa al cos per a que es revele així. Hi ha que continuar donant guerra. Show must go on !!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario