C.M. GR-33

lunes, 1 de febrero de 2016

RESULTATS ÚLTIM CAP DE SETMANA GENER

S´acaba gener, pero nosaltres comencem temporada ja a tope, els nostres esportistes ja estan competint per tot arreu. Aquest diumenge 31 de gener, ah vingut carregat de curses i satisfaccions.

III TRAIL ALMEDIJAR
Diumenge un total de 700 corredors entre les dues curses, van donar l´eixida aquesta bonica cursa que recorre la serra d´Espadà, els nostres corredors David Mundina i Sonia Escuriola van estar presents en aquesta edició i ells mateixos ens conten la seua experiència. Sonia "en un temps de 3h10min i classificada, molt contenta per ser la primera de la temporada, de menys a més, patint els primers 15km, no podia agafar ritme, però quan hem començat a pujar Espadà les sensacions han començat a millorar i quan la gent començava a minorar ritme, jo he començat a córrer, baixada kamicace des de el pic al poble, avançant a molta gent i portant un ritme molt bo, encara quede molt perr millorar, així que seguimos sumando!!! Ahhh i no me girat". David "2h30min i 4º classificat. Avui tocava master-test per vore com està la carabassa... Eixida allà vas cabàs, molt rapida, intentant aguantar les fieres que anaven per davant, trobant bones sensacions, intentant aguantant, en la pujada al Espadà m´ha tocat parar a fer pis (de tant apresa que hem eixit. m´ha entrar pisera jajaja) i cagondena, després jo no hagut manera de agafar als de davant, però he xalat els últims kms anava a ritmes molt forts..!!! aixi que molt content!!!"

Enhorabona parella, esteu molt compenetrats. A per la següent.

XVI MARXA DE MUNTANYA "SANT SEBASTIÀ" LA VILAVELLA

Diumenge 31 començava el circuit diputació de carreres d´asfalt, en la Vilavella, molt bon ambient el viscut en aquesta localitat, molts del nostres esportistes van estar present.
Ivan on aconseguia un segon lloc com a Veterà en un 1:32:13.
Claudio "1:33:17 Carrera on he anat de mes a mes amb molt bon final i on no he perdut la confiança en mi, he fet el temps que volia fer, amb una primera parta de puja fins el puntal de tirar i tirar, una vegada allí baixada rapida i tornada a Vilavella amb l´objectiu de poder aconseguir-ho".
Alberto en un temps de 1h43, aconseguia un tercer lloc com a local, i aixi ens conta la seua aventura. "Eixida camicaze. Vespino a tot gas. Pujant al poli rebenta alguna cosa per dins però seguisc. Molts kms de pujada seguits per als cavalls que em trau ara el vespinet, però no he baixat els braços. A la baixada m'ha faltat sendes xungues per a recuperar...prompte s'agafa l'asfalt i ací tenia poc a mostrar... En resum, molt content...de trobar altra vegada sensacions d'anar a tope... Encara que el tope sóc realista i se on esta, però que a poc a poc intentarem anar millorant!! Som jóvens encara!!".
Silvia "Sensacions variades...negatives durant la pujada per una sobrecarrega en el quadriceps..pero la segona part molt be!!! De menys a mes, i millorant posicions, contenta d´haver baixat el temps de l´any passat. 4ª absoluta en un temps de 1h49'16". Anem sumant per aconseguir els grans objectius".
Mariam "Primera cursa de muntanya amb la rogeta, motivació a tope!!! Temps 1:56 i disfrutant com feia temps que no ho feia i damunt amb una llebre de luxe, Rubén al meu costat. Pujada sense presa però sense pausa i baixada al poble disfrutant. Bones sensacions i amb ganes de més".
Miguel Angel Duplas " 1:26:18 Desde el Monti del año pasado sin competir en montaña, y por ganas no era, la fascitis me acompaña desde entonces. Como en asfalto parece que va mejor pues ahi nos hemos agarrado. A Vilavella tocaba probar a ver ques esa es corredoreta. Contento y a por la próxima".

Enhorabona a tots, companys!!!

IX MITJA MARATÓ CIUTAT DE SUECA

Vicent Peris i Paco Saez es van desplaçar fins a Sueca per passar un bon mati en amics i també disfrutar de la Mitja Maratò. Vicent en un temps de 1:21:06 i Paco en 1:21:43 van creuar la linea de meta. Paco ens conta "He perdut el globo de 1h30min i s´en anat el carro per el pedregal, jajaja" .