C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 24 de febrero de 2016

RESULTATS CAP DE SETMANA 21-22 FEBRER

Una vegada passat el cap de setmana i les competicions, els nostres esportites ens conten les seues experiencies.

XVIII MARXA A PEU BORRIOL

Silvia Sos: "Seguint amb la preparació de l'objectiu principal, era el torn de la Marxa a peu per Borriol, cursa que m'agrada molt i que tants anys he participat. Enguany hi havia molt de nivell, pero m'he centrat en la meua cursa i en les propies sensacions, aixi que molt satisfeta amb la cinquena posicio absoluta!...Seguim sumant!!!"

Ruben Marc: "La Marxa a peu per Borriol me la vaig prendre igual que el entrene: "a la marxeta". Carrera corredora a més no poder aixi que vam ficar tercereta i puja, puja, baixa, baixa pla, pla sempre igual, al ritmito fins l´última baixa que pareixie que cremare la senda. A meta vam comensar a hidratar-se be i menjar fins que en l´entrega de premis vaig sentir Ruben Marc a podio i jo pensan que serie un altre.. al final enfile cap allà i si si tercer promesa en 2 h 23min."

David Galera: "Yo como siempre, últimamente  no acabo de encontrar las buenas sensaciones pero ya con correr y disfrutar tengo bastante."

Patry Barreda: "Carrera que disfrute muchísimo, después de tanto tiempo parada me apetecía mucho volver a la montaña. Aguante el tipo como pude hasta las antenas y de ahi al final a darlo TODO. Contenta por disfrutar y por poder bajar en 2 min mi tiempo. Al final termine la 10 en 2:37min."

Arturo Saura: "Marxa a borriol primera cursa de la temporada , a on el objetiu ere anar agarran km i tornar a agarrar ritme de carrera i tornar a disfrutar de les competicions al final 2:16 i un bon mati que vam passar en bona companyia"

Sonia Mundina: "Comensem la lliga amb borriol!! L'any passat vaig eixir molt rápida i després o vaig pagar, aixi que com dels errors s'apren este any isc molt tranquileta, fins a les antenes anem a la marxeta, després li done una rosqueta mes pero sempre a ritme cómode, ja que m'agafe la carrera com un bon entrenament per a el marató d'aquesta setmana...Al final conseguís baixar 5-6 minutets de l'any passat con que molt contenta, entran en 2h29, la 7a i de la mà de Cris que decideix esperarme!! Bon mati amb els companys del club!! Ara a per formentera!!"

Cristian Andreu: "Marxa a Borriol molt comode durant tota la cursa fins a la baixada de codina que note alguna molestia i desidisc ficar el freno i acabar be. Una de les carreres millors organitzades que tenim per a si."

Alberto Recatalá: "Marxa a peu. DesprÉs d'unes setmanes a mig gas, era una prova per a saber com anava la cosa, en cursa molt be durant quasi tots els kms, i arribant demanant l'hora. DesprÉs post carrera molt bo, com sempre a borriol. Ara a recuperar el peu lo maxim possible..."

Joan Alfara: "Seguint la preparació per tornar agafar la forma vaig cap a Borriol, pensava que no estaria t'han bé ja que dissabte vaig entrenar i no em sentia agil però al final va sortir bona cursa. Al final 2 vetera i un tems 2h07m no està mal, ara a per l'altra. Salud i kilometros!!!"

Enhorabona a tots, vau eixar clar a Borriol qui son els de la roja, a seguir disfrutant.









XC MARATÓ VALL D'ALBA 75 KM BTT

Vicent Peris: "Ufffffffff !!!!! Se m'ha fet llargueta, pero m'ho he passat be. Un parell de caigudes. Un poc de xapa i pintura i au. Sense entrenar-la, no se poden correr estes carreres. Pero be !!!!!!! Anar sumant"

Enhorabona Vicent, el important es passar-seu be i disfrutar.

MARATÓ DE SEVILLA

Ruben Lucas: "Maratón Sevilla. Tenía mucha ilusión puesta en esta carrera. Ya que era el primer gran objetivo de el año. Salí con cabeza, controlando el ritmo para  intentar 2h 35'. A partir de el kn35 empecé a sufrir muscularmente. Pero veía que si aguantaba el ritmo, estaría en el tiempo deseado. Así que tocaba apretar los dientes hasta meta. Al final entraba en el estadio de la cartuja con 2h 34' 47". Bajando 5' mi marca. Ahora a recuperar y a por la MiM."

 Mariam Monton: "Aquesta setmana tocava marató de Sevilla, segona gran prova de asfalt per a mi. El objectiu baixar de 3h 30' i aconseguint un resultat de 3h 24' 22''. Controlanme el ritme i amb prou bones sensacions.  Ara ja toca cambiar el chip i tornar a la muntanya i a preparar el proxim objectiu."

Enhorabona parella, els indios ni os van vore passar per tota Sevilla, vau arrasar.


MARATÓ D'ESPADÀ

Claudio Betoret: "Marató d Espada..primer objectiu de l´any, arribava un poc inactiu després de la meua estrenada paternitat i on venía de intentar recuperar un poc el temps perdut en lo referent als entrenes, me la vaig agarrar com a tal i si les sensacions eren bones competir-la, i aixi ho vaig fer. El objectiu era baixar de les 4h, vaig eixir tirant a ritme comode fins la pujada al pic Espadà on vaig gaudir molt del espectacular recorregut, arribant en un temps on era possible fer la marca que volia, una vegada alli se presentaba la segona part on també vaig anar a bon ritme i sense parar de lluitar, pero els canvis en el recorregut fan que el temps em passe més ràpid del esperat i em fan desesperar-me un poc, en la arribada a meta em comenten que la cursa ha anat mes lenta degut als canvis, lo que me done un plus de satisfaccio,al final 4:17 i pos 10..i bona motivació per seguir en la preparacio de cara a la csp."

Enhorabona Claudio, eixa xiqueta t´ha donat ales, i ho vas fer molt be, ara a compaginar la paternitat en els entrenes.


No hay comentarios:

Publicar un comentario