C.M. GR-33

C.M. GR-33

viernes, 15 de junio de 2018

RESULTATS CAP DE SETMANA 9-10 JUNY

Gran cap de setmana, grans curses, grans cróniques i sobretot grans companys!!! Enhorabona a tots.

MABO 42 Km
- Victor: "MABO 42k Ct España Fedme. La cursa de casa i la meua segona portant la camiseta del Gr amb molta il•lusió. Molt de temps esperant el día i molta preparació darrere encara que despres de Mim ja estava algo desconectat i afronte esta cursa mes relaxat. Molta calor i sobretot humitat marquen la prova aon els temps ja no me van cuadrant desde eixida pero ho agafe en paciencia i en ganes de que arrive la segona part. I aixi es, passe per la Pobla en la posició 46 i aconssegueixo remontar fins la posició 21 al entrar a meta i com a 6 veterà. Content perke pese a no ser el que volia me done conter que ja no podía mes i he pogut exprimirme a tope!!! Any que ve mes i millor"
- Arturo: "MABO 42K. Mabo carrera que me apunto de puntazo, objetivo intentar bajar de 5h. Dan la salida y la gente sale fuerte pero yo no me dejo llevar y me pongo a mi marcha  intentando coger ritmo poco a poco , hasta raca todo bien aunque veo que me va a venir justo bajar de 5 h y la subida a raca me cuesta más de lo previsto así que de ahí a meta toco apretar los dientes para ver si podía llegar , al final llegue con 5:03 y no pudo ser , pero me quedo contento porque disfruté de la mabo que al final es de lo que se trata. Volveremos otro año a intentarlo"


MABO 21 Km
- David Mundina: "
El pasado fin de semana estuvimos compitiendo por Borriol, en su pequeña MABO (21k y 1250mtr+). Me encanta esta carrera, gran recorrido, gran organización, y este año, mucho nivel de juventud que viene apretando muy fuerte, no hay quien los coja!! De tanto remar para alcanzarlos, me quede sin remo y casi sin barca, al final, conseguimos llegar a buen puerto con un tiempo de 2h03’, seguimos sumando"
- Sonia Escuriola: "MABO 21km-objectiu baixar de 2:30...després d’una bona setmana de carrega arriba el dia...eixida rapidíssima, be jo no, les ràpides no és el meu fort jejejeje, peró en la pujada al Castell disfrute com una xiqueta!!! Me quede en este tram de la cursa amb Maria i Sonieta!!! Comencem adelantar i la gent se mosqueja...em diu Maria: fem el cabra?? I amunt que anem!! En la baixada ja cadascuna fa el seu cami....la part central de la cursa es molt corredora, ho done tot i clar...el pet es deu sentir des de Castelló jajajaja i ja fins a meta patint peró 2:27 objectiu complit!!!!! Seguimmmmm sumant!!!"
- Sonia Mundina: "MABO 21K. 2h22 i 2a absoluta. Estave apuntada a la Mabo peró a últim hora  faig canvi a la mitja  ja que no estic encara per a  fer tants km i menys mal que em vaig canviar perque en la mitja ja em vaig quedar arregladeta!!! Eixida rápida no hi ha temps a calentar ni res, amunt!!! Després poc a poc agafe ritme i disfrute molt, anant adelantant a gent fins al final!! La cursa xulisima, repetirem!!! Ara a per la de casa!!!"


- Joan Molina: "MABO 21K. Aquesta vegada tocava prop de casa el campionat d'Espanya, on el nivell era impressionant i ho tindríem molt díficil de fer bon paper en una mitja marató després dels KV... al final vaig parar el temps en 2h25'. Content de córrer amb la Selecció Valenciana i d'anar sumant experiències"
- Maria: "MABO 21K 2h35' 6a Absoluta. Objectiu:menjar i beure be per acabar-la jeje o aixó és el que em mana el jefe!!! Objectiu aconseguit,  dos botelles d'isotonic, una barreta,  dos gels i vaig aplegar sencera i en ganes de marxa. (crec que he engordat i tot). Positiu: vaig fer menys temps que pensave. Negatiu: la gent no sap passar baixant i estic farta d'apartar-me. Ale.. a per més!!! Enhorabona a tots els companys que vam patir en les competis"


MARXA BEJIS 
- Jesús Galera:"Marcha Bejis. Primera prueba del circuito de alto palancia, sabía que después la gastroenteritis no estaría al 100% pero aún así salí a la pelea, sali desde atrás escuchando el cuerpo intentando guardar todas las fuerzas posibles y al final llegando a meta muy contento con las sensaciones, ahora a por Chovar!!!"


OLLA DE NÚRIA 
- Alberto: "OLLA DE NURIA. Ja avisaven al briefing que el temps anava a ser protagonista. La cursa comença pujant al Puigmal del tiró (1000+) anem a ritme de xa xa xa, en fila d’un. No intente adelantar ni perdre pas, sino pujar costant. Ja pronte, cap als 2.400 pillem neu. El temps està molt tancat i va fent fred. Al pic (2.900) ens espera aiguaneu, sensacio termica d’uns -4* i aire🧐, jo arribe molt fort, sense desgast i me moriva. Baixa de menys d’un km i 100-...la cresta està plena de neu 🙈. Alla vaig....4/5 culaes me fan vore q no se correr en neu. Ara ja comencem a tindre ratxes d’aire de 60/70 km/h. Baixa molt la temperatura o puja la sensació de fred. Plou seguit i encara que anem perdent altura, ara ve la pujada al pic de segre (2.800) i em preocupe ja que comence a no sentir les mans i algo de dolor als braços. En la cresta cap al segre bufa fort el vent, aprofite una roca per tapar-me amb els guants i el xubasquero. El tema se complica amb pasos per neu amb tallats...abans del pic ja ens donen la noticia que al collao de finistrelles neutralitzen, el panorama d’ahi endavant es pitjor. Ahi es on mes nervios em fique. Comence a pensar que les noticies arribaran baix i preocuparan mes a Silvia. Aixi q intente arribar sense fer-me mal al collao, molta pedra amb ratxes fortes i aigua a mes d’estar crestejant...cocktail explosiu. La baixada la gent la fa al tran tran, jo tire a tope de gas, es bona per a fer camp a traves....Arribe al santuari plovent fort i em retrobe amb les meves xiques. Bon entrenament!!!"

No hay comentarios:

Publicar un comentario