C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 15 de marzo de 2017

RESULTATS CAP DE SETMANA 11-12 MARÇ

LES FONTS DE XERTA (NOCTURNETA-TRAIL-CURSA)
Divendres 10 de Març va començar el UT les fonts de Xerta, 120Km en 6000m+, repartits en 3 etapes, on es cadasquna d´elles vam tindre representació. I es que auesta tradicional ultra d´autentica muntanya i els seus paisatges no deixen indiferent a ningu. Enhorabona companys, vau fer tots un carreron!!!

Sonia Escuriola: UT Les Fonts de Xerta- 120 km +6000- Primera Absoluta 16h16min- Primer objectiu del any, el qual habie preparat a conciencia amb molta ilusio despres d'un 2016 ple de lesions...primera etapa divendres 23km +404, 2h05min, Segona absoluta, controlant en tot moment el ritme per desgastar lo minim ja que en poques hores venie la grosa. Segona etapa 70km +4000, 10h12min, Segona Absoluta- Primera Ultra...vaig sortir amb molt de cap sin prisa pero sin pausa...cada km que pasave anave a mes, David en cada control de pas me anave dient que cada vegada anave retallan temps a les corredores del Trail que encara que no eren la meua guerra les tenie mes prop, i a partir del km 40 vaig deixar de pensar en que el dumenge ni habie que correr i a per totes amb una força que ni jo mateixa se d'on eixia, adelantant a la segona xica del trail me vaig motivar mes si cap, soles un problema de ampolles als peus me va fer perdre temps en les baixaes cada xafada ere un infern..pero en el meu cap soles ni habie una paraula seguis, seguis, seguis...sobre el km 55 vaig adelantar a la primera xica i a partir de ahi la meua meta ere baixar de 11hores...els ultims 8 km en baixada van ser un sufriment per les ampolles pero ni habie que continuar i a 1 km de meta me va adelantar la que va ser primera del trail..i no vaig intentar ni seguirla...Tercera etapa 27km +1650, 3h58min, Quinta Absoluta, Segona Senior, amb la força justa vaig sortir avore que pasae..i va pasar lo millor del fin de semana..correr colse amb colse amb la que hasta eixe dia habie segut la meua máxima rival Judith...li portave 20'en el temps general pero aixo va pasar tot a un segon pla.....una entrada a meta de lo mes emocionant, tancant el meu UT LES FONTS amb un fort abraç."








Claudio : "Carrera trail Xerta, esta vez solo pa rticipe el sábado ya que quería probar como estaba de cara a los próximos ultras de este año y no quería excederme con los km acumulados de las etapas. Pues a pesar de ser 70 km de los 120km de las 3 etapas me sirvió para probar ritmos y comidas de cara a nuevos ultras y la verdad que fue muy bien, regulando desde el principio y sin dejarme llevar para terminar con un tiempo inferior a 9 h, que para mí por el tipo de terreno más bien duro y muy montañoso y con un calor que no se espera a esta época del año en la que estamos me deja más que satisfecho con un tiempo final de 8:52 y 4 posición"



Arturo: "Trail les fonts. 6 del mati comença la carrera amb molta boira que després serie una calor inpressionant. Fins km 25 la cursa anava dins del esperat me trobae be y anave motivat adelantant gent , en el km 39 tinc una xicoteta perdua que me fa que me fique nervios y asta el km 53 vaja a tranques y barranques ahi veig a david y me tranquilise y me diu que seguisque que no vaig mal aixina que de ahi a meta torne a entrar en carrera i aconseguisc fer 11 clasificat en 9:31"


Joan: "Marato les fonts. Després de molt de temps sense competir vaig tornar a sentir la competició, ambient molt guapo i retrovament dels amics del gr, a les sis es fa la sortida i sortim a ritme ja que no se com respondran les cames, al cap d´un moment sento una bala era Arturo quasi no vaig ni vore´l i pronte va obrir hueco jaja, jo a la meva i al moment el crak de Claudio com em va alegrar fer alguns km junts, fins que també vaig vore que no era el meu ritme. Poc a poc va anar passant el dia i cada vegada m'anava trobant millor fins que vaig caure, no va ser massa sols xapa i pintura i vaig seguir tirant, arribo a sant roc i decideixo arriesgar i tirar fort i aixi va ser, cursa de menys a més i les muntades finals en força. Al final vaig marcar-me fer 5'30 però al final no va poder ser, van ser 5'36 i el deu de carrera i segon vetera, no esta mal i ara toca retrovar un altre cop sensacions"


Classificacions

MARXA BORRIOL
Diumenge passat 12 d Març, arranca la lligaa nord, en la tradicional i popular Marxa Borriol, que el els seus 25Km i 1260m+ reuneix a quasi mil corredors entre les dos modalitats, i es que el CM La Pedrera, te una organització de 10 on un poble sencer es volca en el corredor. Els nostres companys van passar un gran mati, aconseguint una quarta posició per clubs. Enhorabona companys!!!

Sonia Mundina: "Marxa a Borriol. Arribe a la cursa amb molts dubtes ja que les cametes no estan del tot recuperades de Canaries i no sabia com me trobarie. No soc de correr en musica pero esta carrera decidisc eixir en cascos per anar al meu rotllo...L'eixida de Borriol es mortal pero aguante el tipo i quan arribe al segon control Cris em diu que vaig primera!!! En el descontrol del principi i que vaig en la musiqueta no tenie referencies de com anave. Continue a la meua marxa, se que les tinc prop i no me puc encantar pero tampoc m'agobie...quan arribe a la pedra, el cansament ja esta passant factura pero ahi esta Cris per a donar-me el empujonet que em fee falta i els meus pares animant-me!!! L'últim repexonet se fa etern pero al arribar a la baixadeta es passe tot!!! L'arribada a meta...sense paraules...felicitat total!! Molt contenta amb el resultat, per millorar temps i perque em vaig trobar millor del que m'esperave. 2h22 i 1a classificada absoluta, aixi que no puc demanar res mes. !!! Donar l'enhorabona als companys, ja que vam fer quarts per equip!!! "


Jero: "Marxa a Borriol. Tenia muchas ganas de ponerme un dorsal. Mi intencion era bajar de 2h7min pero aun asi me quedo con muy muy buenas sensaciones. Impecable organizacion y buen ambiente por Borriol. Disfrute y vivi un buen dia. 26 de la general y 2h 11min. 9 veterano."


Alberto: "Marxa a Borriol. Després d'un inici en que no trobe ritme i em passa tothom, aconseguisc fer una bona segona part, a partir de la pujada a les antenes. He tornat a recuperar xispa a les baixades!!! Però em queda molt pujant ja que note la falta de força a la cama...Content al compartir algun tran de la cursa amb Santi i David. Gracies a Cristian pels  anims!!! Próxima estació....La nevera, i després MIM...al estilo kamikaze. Esteu tots molt forts!!!"


David Galera: "Marxa Borriol, Primera lliga nord y un poco falto de todo, en cuanto a competición más, pero muy contento por haber bajado mas de 4 minutos del año pasado, hasta el 15k bastante bien luego fui bajando un poco el ritmo aunque mantuve siempre el esperitu de sacrificio. En el 20k mas o menos oigo por detras...que tu eres juvenil? Yo no pero tu conforme vienes si que lo parece, era el gran Alberto Recatala y ya en el 22k ya me pasa y me dice hasta luego Lucas jajajaja. Gran carrera la mia y mas la de mis compañer@s del CM GR33"



Patry GR33: "Marxa a Borriol. Carrera a la que llege con muchas ganas de hacerlo bien pero rápidamente me di cuenta que no iba a ser mi día. Piernas cargadas todavía y dolor en mi pie con cada pisada. Me paso muchas veces retirarme por la cabeza, pero soy demasiado cabezota. Al final termine con un sabor agridulce, baje mi tiempo del pasado año pero se que podría haber dado mas. 2:32min y 5a clasificada, la próxima mas y mejor."


Santi: "Marxa Borriol. Després del ultra que m´he pegat en Cevisama, i del que encara crec que no me recuperat, m´apunte a Borriol en la idea de no entrenar asoles, vaig tranquil fins les antenes i ja quan comence la baixada note unes fortes punxades a la molleta del peu que no em deixen xafar, com puc arribe a meta aixi que entrenament acabat, perque si arribe a entrenar asoles, gire i m´en vaig cap a casa. Content d´haver vist a tots els companys del club"

No hay comentarios:

Publicar un comentario