C.M. GR-33

C.M. GR-33

martes, 12 de julio de 2016

RESULTATS CAP DE SETMANA 9-10 JULIOL

VII VERTICAL CABANERA
Diumenge en Capdella, Lleida, es va donar cita el VII Vertical Cabanera, 5,200 Km i 1.463 metres de desnivell positiu, prova molt dura i exigent, on el nostre company Miguel Angel Dupla va estar present, ell ens conta la seua experiencia:
Migue: "Tercera prueba de Copa España FEDME de Carreras Verticales, en Capdella (Lleida). No conocia la zona y la verdad es que es una pasada, montañas guapisimas y desde las cumbres unas vistas repletas de lagos y aun algunas zonas con restos de nieve. La carrera durisima, nunca habia hecho una subida tan dura, 1500 metros de desnivel positivo en 5km para hacer techo de carrera a 2900 mtr. Con la de ayer nos colocamos en el puesto 13° de la general a falta de la última prueba en Montseny, el top ten esta imposible, asi que a intentar no perder posiciones, pero eso para Octubre ya. Seguimos aprendiendo en este tipo de competicion y sumando nuevas experiencias." Enhorabona Migue!!!
Classificació  


XVIII MARXA EL BARTOLO
Diumenge de bon mati, per poder vore amaneixer vora mar, es va donar cita la 18º edició de la Marxa al Bartolo, cursa tipica del estiu i que aquest any va arribar a la seua majoria de edat. Els nostres companys Patry i Jose alli presents, van triunfar i van pujar al podium, ells ens conten el viscut:
Patry: "Marxa al Bartolo. Carrera a la que me apetecía ir pero muscularmente estaba tocada de Zumaia, asi que decido salir tranquila. Al principio me sorprendió encontrarme bien, pero en el km 7 +- decido bajar el ritmo ya que las piernas se quejaban. Me tomo la carrera más tranquilamente, al final acabe en 2:34min y 2a absoluta. Ahora a descansar un poquito y cargar pilas para Vistabella." Enhorabona Patry, estas que te sales!!!
El nostre amic Jose va creuar la linia de meta ubicada en la platja La Almadrava en 2h16min i pujant al primer caixó de la seua categoria, Enhorabona, molt gran Jose!!!
Classificació

10K ALBINEGRE
Després de que el Castelló acabara la seua temporada futbolistica, en un bon colp on no va poder pujar de categoria, les portes del Castalia es van tancar. Diumenge es van tonar a obrir per vore com tots els seus seguidors orelluts runners, van disfrutar d´una gran ambient. Encara que un 10 de Juliol a les 8.30 del mati fa un calor insoportable mes de 600 runners van donar l´eixida al I 5K i 10K Orgull Albinegre. La nostra femina Sandra va estar present al 10K ella ens conta el viscut:
Sandra: "10K Albinegre. Ara entenc per que el Castelló no ha pujat d categoria😜. Mala calor i quina humetat feia a les 8.30 del mati...pero anar acompanyada d´amics orelluts i vore tots els sentiments que transmitien vaig tindre prou. Com la calor va afectar a tots per igual....doncs vam poder pujar al podium 3 general i 2 veterana, encara que no en un bon temps." Molt be Sandra, a seguir!!!
Classificació

TRIATHLON FULL-IROMAN VITORIA
Fins Vitoria es va desplaçar el nostre company Vicent Calvo, per enfrentar-se al Triathlon Full-Iroman, i es que un Iroman, no son bobades, distancies llargues, molt llargues en les tres disciplines, has d´estar molt be, has de tindre un gran dia i has de tindre totes les teues forces per porder-lo completar. El nostre amic despres de tota la seua experiencia, i com tots nosaltres li hem dit, no ha de demostrar res a ningu, va pendre la decisió d´abandonar. Vicent ens conta el viscut a Vitoria:
Vicent: "Empezamos con un sector de natación largo(4.220m) en mis tiempos (1h10') y como siempre con ganas de pasarlo para empezar a disfrutar. Sector bici que empiezo en mi zona de watios, reservando ya desde el principio con el coco pensando en el Maratón pero que poco a poco se me va haciendo bola, sensaciones muy malas, falta de fuerza y mucha debilidad que se acentúa con el paso de los kms. Llego a la T2 y aquí se termina la aventura..... GAME OVER" Molts anims Vicent, a seguir!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario