C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 5 de febrero de 2015

XV MARXA SANT SEBASTIÀ - VILAVELLA (II)

Com vam anunciar ja fa uns dies, abans de la cursa, fins a 10 membres del club, estarien presents en la quinzena edició de la Marxa de Sant Sebastià a la Vilavella.

Cadascú d'ells va viure aquesta cursa de forma diferents, amb objectius distints, però amb una meta comú, gaudir de cada pas, cada kilòmetre i de la muntanya.

Salva Ballester:
"Molt bones sensacions, aconseguint una 7a plaça absoluta i 2n veterà. A més a més he pogut baixar 1' el meu temps respecte a l'edició del 2012... açò funciona".
El nostre recent company, s'estrenava amb l'equip i aconseguia pujar al podium en la segona posició de veterà, i en el top ten, seguit pel nostre company Miguel A. Duplas.
Miguel Á. Duplas:
"Una vegada més, la cursa de la Vilavella, de les corredores, com a mi m'agraden. Content amb el temps, més o menys el que m'havia proposat, millorant a poc a poc".
Amb un temps de 1h27'36" aconseguia una vuitena plaça absoluta i 6a de la categoria senior.
David Galera:
"Després d'estar sis mesos sense competir, puc dir que estic molt content. Ara, cal seguir entrenant i... no m'ha de girar".
David va entrar a meta amb un temps de 1h46'.
El nostre amic Ivan Fabregat, havent passat una setmana de costipat i febra, en la pujada de la pista decideix baixar el ritme, i acompanya a David Galera durant tota la cursa, entrant junts a meta.

Sonia Mundina:
"Primera cursa del circuit!! Al principi hem va costar molt entrar en calor i en l'aire que feia costava agafar ritme... me falte una miqueta encara per a trobar-me bé... però molt contenta amb el resultat! Poc a poc anem millorant".
Sonia va aconseguir la tercera plaça absoluta i tercera sènior en un temps de 1h48'07".
Cristian Andreu:
"Cursa molt corredora. No havia participat mai en aquesta prova... i m'he trobat bé... i en moltes ganes de seguir millorant".
Cristian aconseguia una 23a plaça general i 17a posició de la categoria sènior. 
Jero Martínez:
"Cursa molt ràpida i amb un vent molt fort... però encara així, vaig aconseguir el meu millor temps anant de menys a més... no corriem, volavem amb tant de vent!!".
El nostre veterà, que està ja més acostumat a distàncies més llargues, aconseguia la 40a posició general i top ten en categoria veterana (9è).
Silvia Sos:
"Jo millor que ningú sabia que no arribava a aquesta cursa al 100%... no esperava ni estar en la línia d'eixida, però quan hi ha ganes de correr, i eixir a disfrutar, el nivell al que puguem estar, és molt secundari, així que ni vaig fer el meu millor temps, ni vaig deixar de patir ni un segon, però vaig disfrutar moltíssim, i per a mi això és el que més importa hui per hui".
Silvia va aconseguir una 5a posició absoluta amb un temps de 1h53'17".
Ruben Marc:
"Vaig disfrutar moltíssim en una cursa molt corredora"
Ruben aconseguia completar la cursa amb un temps de 1h39'31". Això del Nepal li ha sentat molt bé!!
Alberto Recatalá:
"Jugava a casa i em coneixia el terreny, cosa que em va vindre molt bé per a saber on anava a "petar"... al kilòmetre 2. Estic verd tirant a fosfi... però no vos gireu perquè un dia d'estos, vos agafaré i trauré el matxetecantoromo. Ara a seguir preparant la MiM...objectiu? Baixar de 5h30'... iabaiabadu!!... mehequedaoagusto".

ENHORABONA A TOTS!! I A CONTINUAR!!!! #notegires

CLASSIFICACIONS

No hay comentarios:

Publicar un comentario