C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 19 de febrero de 2015

III DUATLÓ DE LA VALL D'UIXÓ (II)

El passat diumenge, el nostre amic Vicent Calvo, va participar en el Duatló de la Vall d'Uixó, prova que corria en casa, i tots els factors eren bons per a disfrutar!!
Ell mateixa ens conta la seua experiència en aquesta prova:
"Duatló de casa i motivació màxima!. Tenia moltes ganes de correr aquest duatló per diferents motius: el lloc, l'ambient, el nivell de participació i el més important era el dedicar el meu esforç competint a moltes persones que en els pitjors moments de la meua recuperació han estat ahí ajudant-me i recolzant-me.
 
No vaig arribar com m'haguera agradat arribar a aquesta cita tant important, però vaig estar en l'eixida que era importantíssim per a mi. Ho vaig donar tot i algo més, i el resultat va ser classificar-me per al campionat d'Espanya que disputaré a l'abril.
Vull agrair a tots el assistents i als no assistents el vostre suport i missatges de felicitació... Sou molt importants i com diu un bon amic i atleta...BANZAIIIIIII!!!!".

Vicent, amb temps total de 1h 02' 46" aconseguia una 11ª posició general amb els següents temps parcials:
  • Cursa 5k: 16'34"
  • T.Box 1: 01'10"
  • Ciclisme 20k: 35'18"
  • T.Box 2: 00'53"
  • Cursa 2'5k: 8'51"
Enhorabona a Vicent per la classificació al campionat d'Espanya i a seguir sumant!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario