C.M. GR-33

C.M. GR-33

viernes, 6 de junio de 2014

VOLTA AL TERME DE FONDEGUILLA By Claudio Betoret

La volta al terme de Fondeguilla la esperava amb molta ilusio, tornava a posar-me un dorsal despres de la MiM i volia en certa manera traurem de damunt la ràbia de no haver pogut córrer be el segon tram des de useres per culpa dels calambres.

Arribe a Fondeguilla poc mes de les 5 del mati veig a David i Sonia, parlem de la cursa, la idea es aguantar el ritme hasta el Marianet com ens va dir Duplas, jo li dic a David que aguantaré el ritme però que  vuic anar tirant-li mes que menos ja que havia tingut bones sensacions els últims entrenes.

Entre unes coses i atres quan me done comter  ja estic en carrera, escomença depressa ja que va de baixa hasta la puja del mur, es ha hi on la cursa en certa manera ja et va posant al puesto i hasta la nevera per mi terreny que no em pilla de nou ja que es molt paregut a la zona d´Espada per on entrene.

La gent em va adelantant jo vaig aguantant-me però es en este punt (la nevera) on la carrera cambia i es fa mes tècnica, arribe al Marianet i escomençe apretar, vaig recuperant posicions però se me fa difícil córrer no estic acostumbrat a estar durant tants km en un terreny tant tècnic.

Corre mes el rellotge que jo però vaig lluitant hasta la puja del Pipa, la baixa del Pipa resumeix en si la duresa de la cursa i al final 4:07 i pos 12, la cursa m´agradat molt, la gent del poble un 10 igual que el ambient aixina que tornaré i amb la intenció de millorar-me.

Gran actuació la del nostre amic Claudio. Lluitant tota la temporada amb una molesta lesió i en les ultimes curses contra els calambres. Tot i aixo, deixan-se la pell en totes les curses.


També volem destacar una vegada més, la gran cursa que va fer la nostra amiga Sonia Escuriola. Despres d'una gran CSP, i encara no recuperada al 100%, va ser prou l'il.lusió que tenia per fer aquesta cursa, per ajudar-li no nomes a acabar-la, sino que ademes, fer un molt bon 2on lloc.

Una volta més, ens llevem el barret davant d'aquests dos cracks!!!

Sort i ànims en les pròximes i a seguir !!!

CLASSIFICACIONS
FOTOS MYCHIP

No hay comentarios:

Publicar un comentario