C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 30 de enero de 2013

1ª PROVA LLIGA FEMECV SIMAT DE LA VALLDIGNA (II)

A la fi, vuit dels nostres companys van ser els representants que vam tindre en la primera prova de la Lliga FEMECV celebrada el passat diumenge 27 de gener en la localitat valenciana de Simat de la Valldigna. Per motius de treball, la nostra atleta promesa Miriam Fortanet, va resultar baixa d'última hora.



Els nostres atletes ens conten de primera mà com van viure cadascú la seua cursa, mateix recorregut i diferents sensacions...



Miguel Ángel Duplas:


"Segunda carrera de montaña después de recuperarme de la lesión, la esperaba con ganas y como tantas otras veces decidí salir a arriesgar y esta vez salió mal. Lo positivo es que aguanté con el grupo de cabeza hasta los últimos 7 km donde me desfondé y sufrí bastante".








Ruben Cano:



"Considere que va ser una carrera completíssima, me va agradar molt (el recorregut, els desnivells, les sendes, pistes...). Crec que vaig gastar les energíes massa ràpid i no vaig poder disfrutar com a mi m'agrada de l'última baixada (des del km 17 més o menys). Però encara aixina, estic molt content d'haver compartit aquesta primera experiència amb els meus companys del GR-33".





David Galera:

"Me resultó bastante "durilla" para ser la primera prueba de la liga. Terreno tècnico en algunos tramos de bajada y unas subidas muy chulas, no demasiado duras bajo mi punto de vista pero sí algo largas".



Marcos Sorribes:




"Per començar la temporada no va estar mal, ja que ha sigut la meua transició des de l'asfalt a la muntanya. Vaig patir sobre tot en les baixades, cosa que milloraré en els entrenaments, així com traure hores per rodar per muntanya. Lo millor de tot la companyia de tots els components de l'equip, el carrerón que van fer tots i sobre tot les xiques, Silvia i Xari. Ara... lo dit... a entrenar dur que la temporada és llarga i hi ha que donar guerra".











Carlos Ibáñez:



"Para mi... fue muy dura y técnica, pero muy bonito el entorno. Desde el primer metro fui con malas sensaciones, aún así no iba mal a los 15 km, pero el correr tanto por terreno pedregoso, me pasó factura en las plantas de los pies que arruinaron mi carrera. También estaba acalambrado, pero esto último es normal, no me preocupa. Aún con todo lo que padecí, fue una carrera muy bonita!".









Xari Adrián:




"Contenta no... super contenta...! Me vaig trobar en unes sensacions que no esperava. Portava una setmana de càrrega i la idea era fer la cursa per acumular kilòmetres. Vaig eixir de molt darrere, inclús trobant algún que altre tapó, però a poc a poc vaig anar remuntant fins aconseguir la tercera posició!"














Jerónimo Martínez:

"Una carrera para pasmarte... con fuertes subidas y obstáculos naturales como troncos de árboles caídos y estrechas bajadas tortuosas, me pareció dura... pero acabé muy contento".








Silvia Sos:




"Estava nerviosa, més nerviosa que qualsevol altra cursa... i pensava que això em passaria factura. Però no, puc dir que en aquesta cursa, més que mai, vaig correr en cap, me vaig centrar en el terreny, en els km i... com molt bé diu Lola... meterte en carrera, analizarla y saberla correr. Vaig acabar contenta per la forma en què vaig afrontar la cursa, i independentment del lloc que haguera aconseguit el meu objectiu estava molt més que superat. Per una altra banda, el recorregut me va agradar molt, vistes espectaculars i terreny atractiu, i una cursa exigent al mateix temps. Genial l'ambient amb els companys de l'equip!".







A la fi... dos podiums per a les xiques, en categoria absoluta, 1r i 3r lloc... i una gran experiència per a tot l'equip. Ara a carregar piles per a la pròxima i amb més motivació si cap!!



CLASSIFICACIÓ DELS PARTICIPANTS DEL C.M. GR-33:

- Miguel Ángel Duplas: 12º
- Jerónimo Martínez: 55º - 15º veterà
- Carlos Ibáñez: 102º - 33º veterà
- Rubén Cano: 105º - 4º promesa
- David Galera: 138º
- Marcos Sorribes: 150º
- Xari Adrián: 3ª
- Silvia Sos: 1ª 

CLASSIFICACIONS
FOTOS C.M.GR-33

No hay comentarios:

Publicar un comentario