C.M. GR-33

C.M. GR-33

viernes, 22 de junio de 2018

RESULTATS CAP DE SETMANA 16-17 JUNY

PETJADA

- Sonia Escuriola: "Fin de semana completo...dos metas...Petjada 19,5km, 2h16 min, Séptima Absoluta...carrera muy especial, bonita...aunque las sensaciones no fueron las mejores, cansancio acumulado...pero seguimos sumando!!! 5k Adecco Benicasim, 22’55’’, Primera Absoluta, un 5k algo más largo...hay veces que me sorprendo a mi misma, salir con todo y llegar sin nada ese es el resumen...pero contenta del resultado y de todo lo acumulado durante la semana, el próximo objetivo esta cerca y quiero llegar preparada!!!" 

 - Sonia Mundina: "Petjada. 2h07 3a absoluta i 1a local!! Aquest any no arribave en les millors condicions però a la de casa no es pot fallar!!! Contentíssima de poder disfrutar un any més de les "meues muntanyes" i rodejada de la meua gent, moltes gràcies a tots per elsàanims!!! I al running Moró per tot el que fan per que eixe día sigue tot perfecte."

- Silvia: "PETJADA SANT JOAN DE MORÓ: De menys a més... De menys cansament a més cansament... i de menys dolor a més dolor... No eixia amb les millors condicions, però vaig eixir a donar tot el que puguera... intentar fer be les pujades i en baixades córrer tot el que em permetiren els isquios...i axí ho vaig fer i per tant molt contenta amb el resultat. 2h15’ per fer un recorregut que es ja com de casa per mi, molt especial i bonic. 5a absoluta i 1a veterana. Enhorabona a tots i a seguir gaudint de les muntanyes!!"

- Miguel Angel  pos.5 1h44'
- David Mundina pos. 12 1h52'
- Vicent Peris pos. 23 1h57
- David Galera pos. 24 1h57
- Paco pos. 38 2h00 
- Jose pos. 3 veterano 2h05'
- Ruben Marc pos. 77 2h13'

MITJA PETJADA

- Joan M: "MITJA PETJADA | 9'7Km +250 | 44'50" | 4t absolut i 1r local. Ahir, per primera vegada, vaig participar en la Mitja Petjada, cursa a la qual li tenie (i seguisc tenint...jeje) moltes ganes. Cursa molt molt molt ràpida, cosa que ja sabia i anava amb l'idea de fer el #ProjectMitjaPetjadaSub50', que al final ha acabat sent un sub 45'... temps que no m'esperava! Donar les gràcies a Jero, company del GR-33, per compatir quasi tota la cursa i anar animant-me. I donar l'enhorabona al Running Moró per la espectacular forma d'organitzar la Petjada, que cada any es superen i que ja tenia ganes de córrer una cursa amb la camiseta del club del poble. Després de tres setmanes seguides de competició (Copa, Campionat d'Espanya i Mitja Petjada) i d'acabar els estudis, ara modo estiu on! Que ja hi han ganes"


- Jero: "MEDIA PETJADA MORO; carrera divertidisima y muy bien organizada por el Club RunningMoro ...enhorabuena a todos por vuestros podios LOCALES y con ganas de volver al año que viene. 2 PUESTO ABSOLUTO y mas feliz q una perdiz!!!"

- Cristian pos.14 51'25''.


RIAÑO TRAIL OPEN 

- Dani: "Riaño Trail Run Open. El dissabte vam córrer per primera vegada per les montanyes de Picos de Europa, una cursa per a mi en recorregut espectacular!!! Be el que va ser la cursa es el de sempre, surtir en els de davant però sense tornar-me loco i poc a poc anar fent la meua cursa. A les primeres baixades tecniques se m'en van uns quants corredors i m'obrin espai, però jo preferisc no arriesgar i tindre cames per al que queda. Van passant els km i vaig agafant als corredors que s'havien escapat... passant del 8 al 3er lloc quan passem per l'últim avituallament. Ahi ja tinc als dos primers a un tir de pedra, però muntant al pic del Gilbo vaig  i em salto alguna marca i faig una excursioneta extra, em toque recular i tornar a remar per a intentar agafar al de davant que ja estan bastant més lluny. Arribant dalt del pic adelanto al 2, i vaig cap a meta apretant les dents per intentar retallar temps al primer i que no m'adelante el tercer!! Al final arribo a meta en 5h 35 i en segona posició."

CHOVAR

- Jesús: "Chovar 20k: Segunda prueba alto palancia. Gracias a la pronta recuperación de Bejis pude afrontar la carrera con garantías, carrera con salida muy apretada donde enseguida nos tiraron monte arriba, una primera parte tranquila Ya Que la segunda parte era muy dura y así poder adelantar a corredores y terminar con unas sensaciones brutales. Continuamos!!!"

No hay comentarios:

Publicar un comentario