C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 12 de abril de 2018

RESULTATS CAP DE SETMANA 7-8 D'ABRIL

MARATÓ DEL REVENTÓN

No sabien els nostres companys que anar fins La Palma en les illes canaries per córrer 45.7km amb gairebé 5000m d'acumulació desnivell, els anaava a donar tant. Dissabte passat la nostra parella va disfrutar i tornar a sommiar fort. I es que quan es creu en un objectiu acaba complint-se, ells mateixa ens conten les seues experiencies:

- Sonia Escuriola: "El Reventón Trail (45 km) 5h28 min, Séptima Absoluta, Tercera Senior..no pude dar más de mí...después de una semana con gastroenteritis, no sabía como respondería el cuerpo aunque paso lo esperado, sufri lo insufrible pero en mi cabeza sólo cabia la posibilidad de terminar, cuando podía corría más cuando no bajaba el ritmo..aún así disfrute de un gran recorrido, una gran organización, todos los voluntarios volcados con los corredores, solo tengo palabras de agradecimiento para la Organización @reventontrail por el trato recibido!! Me llevó muchos momentos que al final son los que siempre recordaremos!! Ahora toca seguir adelante con la mente puesta en mi gran objetivo!!!"

- David Mundina:
"Y cuando menos te lo esperas... Disfrutas de cada paso, del ambientazo de la salida, de la subida a la cumbrecita, de su bajada por senderos maravillosos, de la subida al reventón... De ver que tu cuerpo va respondiendo a lo que le pides en cada momento, del paso por el refugio del pilar, de sus sendas entre bosques, tramos de zona volcánica... y así, paso a paso, de nuevo entras en el pueblo donde la multitud de gente te lleva en volandas a cruzar la línea de meta... esa línea de meta que hace una semana veias como un mero sueño lejano... Gracias a toda la organización del Reventón Trail por haberme podido disfrutar de unos dias junto a los mejores corredores del panorama nacional e internacional, gente sencilla, humilde... y gracias por haberme podido ser participe de esta gran carrera que tienen montada en la isla bonita!!! Seguimos sumando de cara a la CSP!!!"

PUJADA A LA NEVERA D'ATZENETA

Aquest dissabte passat, com sempre el primer dissabte d’abril, es va celebrar la Pujada a la Nevera d’Atzeneta del Maestrat, amb els seus 27.3Km i 1040 m+, 2ªprova de la lliga nord i on en els nostre van coronar el podium aconseguint una primera posició. Individualment ells mateixa os conten les vivencies:


- Jero: "Pujada Nevera Atzaneta; carrera q siempre me gusta ...ritmos muy rapidos q te hacen ponerte las pilas...buenas sensaciones nooooo estupendas...trabajo bien hecho...24 general 6 veterano y 2h 24 min...2 minutejos menos q el año pasado !!!!! Genial !!"

- Dani: "Pujada a la Nevera Atzaneta: Cursa en la que se surt mol rapid per a mi, al principi intento estar al grupet de davant pero pronte veig que no es la meua manera de correr... aixi que agafo el meu ritmet i vaig a la meua. Muntant mol be i la baisada apretant pero en coneisiment!! De cara al final pego el ultim apretonet i paso a un parell de corredors i a dos mes que no puc en ells per uns metres!! Al final vaig entrar en 2h15  en 9 posicio. Ara ya a descontar dies per a la MIM!!!"
- Silvia: "Pujada a la Nevera Atzeneta: Cursa molt corredora en la que em vaig trobar molt be pujant i vaig fer tot el q vaig poder baixant! Objectiu de la cursa: acumular kilometres per a la Mim i patir un poc mes que en els entrenes. Al final 4a absoluta i 1a veterana. Enhorabona a l’equip per eixa primera posicio i anims a Sonia que m’haguera agradat poder-la ajudar per arribar a meta"
- Cristian: "Pujada a la nevera Atzeneta. Tornem a ficarnos un dorsal per competir i vore com estem después de molt de temps. A final 2:27 contén pero falta millorar cosetes de cara a la MIM"
- Sonia Mundina: "Atzeneta. Hi han dies bons i dies no tant bons, i el dissabte no va ser el meu día...em quede en que vam acumular km de cara a la MIM!!! A la próxima mes i esperem que millor. Enhorabona a tot l'equip per eixa primera posició!!!"
- Maria: "Pujada Nevera Atzeneta: 2h56' 6classificada abs. Pareixia un dia mes de lliga, Sonia, Silvia i jo nervioses en l'eixida. Cursa on no me vaig trobar en cap moment,  però estem per a apendre,  potser pensar en el que me diria monpare me va ajudar per acabar, "aguantar en tipo fins a meta"..  però al final tot escuses, tot es carrera. A la proxima mes, millor i mes bonico.. o aixó espere,  soles demane gaudir cosa que en esta no vaig fer. A per meeeees!!!"
- Miguel Angel Martinez: "Pujada Atzaneta. Decido correr en el último momento ya que todavía arrastro molestias en un tobillo. Uff, no competía desde octubre así que salgo con calma, sobre todo en las bajadas donde no arriesgo, pero poco a poco voy encontrando buenas sensaciones. Al final contento con el quinto puesto que da confianza para enfrentarse a la mim y para ver que no estamos tan mal "

-Martin 2h09min 2ºClassificat

- Rubén Lucas 2h13'35'' 4ºclassificat

- Saúl
2h15'22'' 7ºclassificat

 
MARATÓ DE LA FAGEDA 
També dissabte, el 7 d'Abril a les 7 del mati el nostre company va pendre l'eixida d'un recorregut de 43.5km en poc més de 2000m+, i on també va donar tot de si, i va pujar al caixó. Enhorabona!!!
 
- Juanma: "Marató de la Fageda (44km 2150+) 4h:34min i segundo clasificado absoluto. Después de unas semanas de carga llegaba el momento de afrontar un buen test de cara a los objetivos importantes de la temporada. Salida rapida con el grupo de cabeza los primeros km,pero rapidamente me doy cuenta que voy demasiado revolucionado y con no muy buenas sensaciones, asi que decido ir a mi ritmo y con calma que la carrera es  muy larga. A partir del km 15 me empiezo a encontrar mejor...disfrutando y apretando como nunca en las bajadas,que es mi punto debil,y con mucha fuerza en las subidas! Poco a poco voy remontando posiciones hasta colocarme segundo sobre el km 30, i desde aquí hasta la meta. Al final un buen test  y sacando buenas conclusiones de cara a lo que viene....seguimos sumando!!!"
10K BORRIANA

Per una altra banda, el diumenge 08 d'abril, a les 10.00 hores, es va celebrar la 2a prova puntuable per al X Circuit Diputació Castelló a Borriana en el seu 10K, i on també vam tindre representació.
 
- Sandra: "10K. Borriana....despres del descanset de la mitja del mundial. Poc m'havua ficat les sabatilles. Ix sense cap presio i sense pensar en res....sorprenent-me de com m'anava trobat....finalment contenta en el meu 43' i 2°veterana."
- Miguel Duplas 34'27''

- Santi
37'33''

No hay comentarios:

Publicar un comentario