C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 28 de marzo de 2018

RESULTATS CAP DE SETMANA 24-25 MARÇ

PUJADA A PIPA 

La XX PUJADA A PIPA 2018, va tindre lloc a les  8.00 hores el dia 25 de març. en una distancia aproximada de 17 km i l’altura de 900 metros acumulats. Vam tindre també als nostres companys locals que van disfrutar del ambient del seu poble i les sues muntanyes. Enhorabona companys!!!
 
- Jesús Galera: "Cronica Pipa: Salida rápida y cuando pasamos la senda basa de cristal veo que iba muy fuerte, cogemos la senda para pipa y iba ahogado, y más o menos a la altura de la cima empiezo a encontrarme mejor, en la bajada de cartuchos muy bien, seguimos subiendo y marchando bien, eso sí con limitaciones, subida a Baltasar rapidita y subida de garrut algo tocado, nos dejamos llevar hasta meta. 
En definitiva después de una semana de flojera y pocos entrenos me doy por satisfecho pero no convencido"

- Jimmy 1h333 9ºclassificat

- David Galera
1h39min

  
IAAF TRINITAT ALFONSO CAMPIONAT DEL MÓN DE MITJA MARATÓ 

La vespra del 24 de març a les 17.30h, va tindre lloc la 22a edició de l'IAAF / Trinitat Alfonso Campionat del Món de Mitja de Marató, ocasió única de poder correr junt a l'elit del atletisme en una ciutat com Valencia, volcada en fer d'un ambient especial i impresionant. La nostra companya, va disfrutar de tota l'organització, a pesar del oratge que va fer. Enhorabona!!!
 
- Sandra:"IAAF WORLD HALF MARATHON VALENCIA. Jo per Valencia beeee. El meu garmin 1h35....els últims kms recuperant el temps perdut en l'eixida i contra el vent....vent, aigua, crits i molta gent....hem tingut de tot i és que un campionat del món no és mereix menys. S'ho han currat estos migouets. La marca no ha pogut ser peró he xalat....quan no bufave el vent!!!"

 
REFUGIS DE PEDRA

El II Trail Refugis de Pedra, carrera exigent de 42 quilòmetres i la I Refugis Sprint carrera de 14 quilòmetres dues amb una alta dificultat tècnica, es celebraren el 24 de març a les 7: 30h del matí. Els nostres companys representant en dues distancies, van disfrutar i van recollir els seus fruits. Enhorabona companys!!!

 Marató
- Claudio:
"Maratón Refugis de Pedra: Salimos las dos carreras al mismo tiempo lo que hace que más de uno se deje llevar por la Sprint, pero yo como siempre a la mía buscando un ritmo constante y esperar a ver que pasa, hasta sueras la carrera es muy llevadera a la vez que bonita a destacar la pendiente que hay en la subida a los órganos por Benitandus, que hizo que llegará a Sueras con un tiempo de poco más de 2h para los aprox 20km y 1250+, la gente hasta ese punto va muy rápida lo que me descoloca bastante pero yo sigo a mi ritmo que ahora por lo que me dicen viene lo bueno, subida a la mola de Fanzara con una bajada de lo más técnico que he visto en carreras de por aquí, subida a la mola negra con una bajada que tampoco te deja indiferente y como punto final y seña de la carrera y de la zona, subida al monti por Artesa todo ello sin perder las ganas de avanzar para llegar a meta con un tiempo de 5h 10min en posición 6 absoluta y a la que me estaba esperando por primera vez en una carrera, mi hija Emma, lo que hizo que me emocionará bastante."

- Jero: "MARATON REFUGIS DE PEDRA ...estavez como corredor y no organizador. Se sale muy rapido y los kilometros pasan a ritmo vertiginoso hasta Benitandus...pero luego lo pague hasta Sueras. La segunda parte de La Mola recuperando y comiendo en cantidad para a falta de 8 kilometros poner la directa a Meta. Una vez mas la esperada entrada con Ana a la llegada !!! Organizadores y demas voluntarios de 10 !!! Yatengo ganas de repetir al 2019, ahhh i posicion 20 de la general y 5h41min!!!"
-Ruben: "Jo  6h05min!!! Baixant volant i patint pujant. Carreron, muntanya guapa tenen !!!"

Trail Sprint
- Sonia E: "Sprint Trail Onda, 14km/+1050/-951...segona absoluta. Carrera rápida a la par que dura, bon apretonet per vore com esta la maquinaria i comensar el finde!! Enorabona a tots els corred@rs, en especial a David per el seu segon lloc!!! Seguim!!! Descontan dies per a la CSP!!!"

- David M
: "
Sprint Trail Onda, 14km / 1h27’ i segon absolut..Matí gelat, ventós, vamos, com m’agrae a mi 🤪... eixideta un poc destemplat, pero me vaig troban poc a poc millor a mesura que van pasan els km... i al final, disfrutan del bonic recorregut i paratges que tenen en Onda, conten de com anat el matí, i de poder compartir podium en la meua xiqueta!! Seguim suman!!!"

Classificacions

No hay comentarios:

Publicar un comentario