C.M. GR-33

C.M. GR-33

miércoles, 26 de abril de 2017

RESULTATS CAP DE SETMANA 22-23 ABRIL

Quin gran cap de setmana hem viscut, emocions, sentiments, llàgrimes, risses, lamentacions, disgusts, abraçades, besos, paraules i crits, dies i mesos d'entrenament, per a un únic dia a una hora en concret, així són les curses, exàmens que et fiquen a prova. Caps de setmana així donen sentit a tot aquest món que ens envolta. Penyagolosa Trails i Madeira Ultra Trails, dos escenaris on els nostres companys van actuar tot el millor que van poder, perquè una cosa sí que sabem, que no ens rendim i fem tot el que està en les nostres mans, millor dit cames, per arribar a la fi.

Enhorabona i molts ànims companys!!!

PENYAGOLOSA TRAILS 

MIM
Dani: MIM. Per fi va arrivar el dia!!! Vaig comensar la cursa controlant molt (a lo millor massa) i no deixar-me dur per la gent i fer la meua cursa. Van passant els kms i vaig motl comode, encara que em pego dos entortillons a les primeres baixades que em fan asustar-me una mica!!! Arrivo a Les Useres en bonissimes sensacions i en un temps de 2:50, una mica per dalt del que volia però dins del planificat... Ara si que ja era el moment de no mirar més el pulsometre i fer la segona part (que es la que m´agrada més) en una marxeta més!!! I be, la tàctica va funcionar, vaig anar clavant parcials i disfrutant molt en les pujades que era a on agafava a la gent. Al final arribo a meta on esta tota la familia i amics, que m´han dut tota la cursa en volandes, en un temps de 5h 51 i una octava posició!!!!

Cristian: MIM. Be este any una lesió al ísquio que arrastrave, em va fer aplegar molt justet per preparar-me esta Mim. Així que decidisc disfrutar dels entrenos en el meu compay i de la carrera, ja que el any enrrere baix patir moltissim. Començe sense cap tipus de pressió i amesura que van pasant els km vaig encontrant molt bones sensacions i en el tram final  intente donar la resta.
Al final 6:44 i el 53. El millor disfrutant esta carrera i el pitjor ve quan en meta espere a Sonia i els minuts son hores per mi. Em diuen que  passa mal per Xodos i buff. Res se que tot este treball de estos mesos li vindran molt bé i se que estava millor que jo!!!

Santi: MIM. Ho he donat tot però no ha pogut ser!!! Fins Les Useres, Alberto i jo en el vespinet però al km 35 he tingut amagos de calambres i el vespinet m'ha fugit, m´he fet 2 pastilles de sals i poc a poc m´he refet i a la pujada d´abans a la baixada de les Torrocelles he agafat el Vespinet i me ficat de piloto....llàstima que Alberto pujant la Lloma s´ha tirat del Vespino en marxa. I d'ahi per amunt ja sol i fent tot el que he pogut. 7h13min i el 99, encara vaig entrar en el top100 jajaja. Content i satisfet per haver-ho lluitat. Un plaer enorme de compartir km en Alberto. 
Sonia Mundina: MIM. Son les 6 del mati i arranque la cursa que tant de temps estic esperant!!! Estic nerviosa, molt més que de costum...eixida rapideta, intente no perdre de vista als meus compis...pero veig que van una miqueta ràpid i desidisc agafar el meu ritme. Arribe a Borriol i subidon al vore a mon pare, a Sandreta i tota la gent animant!!! Ara ja comense el que a mi m'agrada...arribe a la pedra molt be, ara a per la Bassa!!! Eixe trosset passe prou de fred, les mans se me congelen...arribem a la Bassa i altre subidon de motivació fins Les Useres, pero arribant a Les Useres note molesties en la panxa, pense que deuen ser els nervis i encara que tinc l'estomago tancat menje igual ja se me passarà... A Les Useres hi ha un ambientaso increible i els meus super avitualladors, aixina que carregem piles i continuem. De Les Useres a Torrecelles note que no vaig be, cap amunt be pero cap avall i per pla la panxa no me disa corre agust...aguante, aguante,aguante fins que al final em toca parar...arribe a Torrecelles un poc més tard del esperat... menje algo i continue, i d´alli a Xodos comense un suplici per a mi, cada volta que menje algo tinc que parar i la panxa no em deixa correr...desidisc no menjar res i caminar el més ràpid possible, intente trotar a ratos pero apareixen els calambres...el cos i el cap ja no estan en la carrera, sols funcione el coret...pense en tota la gent que confie en mi, els que estan lluny i sobretot els que estan amb il.lusió esperant-me en meta i se que per ells he d´arribar!!!  Arribant a Xodos em pase una xica, pero la veritat que aixó ja no m´importa...a Xodos estan Jose i Lore ja patin per mi, i també moltissima gent coneguda i em donen  força!!! Trobe a Alberto i estem un poquet junts pero al Marinet com es cap amunt tire amb totes les forses que tinc!!! De alli fins al finals, ja es un cumul de sensacions que no puc explicar...sols podie plorar!!! Al final 7h19 i 6a classificada!!!Quan vaig arribar estava molt disgustada de vore com tots els mesos d'entrene s´en havien anat al traste...ara o veig amb uns altres ulls...de tot s'apren, vaig lluitar molt amb mi mateixa i se que això em farà mes forta. L'any que be tornaré amb més ganes si cap!!!


Alberto: MIM. La Mim era un gran repte per a mi. Trampejant els entrenes de David, arribava amb bones sensacions però sabent que tal volta em faltarien kms. Isc arriscant, a baixar de 7h i busque una gran companyia, a Santi, que em fa anar segur de mi fins a Lés Useres (anar amb ell em feia estar tranquil i anar confiat). Cristian ens havia passat llevant-mos les pegatines ja feia raro. Eixim de Les Useres i el primer disgust, Santi te calambres...l'anime però pense que el millor es no forçar-lo i que agafe ell ritme, i el deixe tirat com una colilla. Vaig amunt confiat i amb bons temps, i la baixada abans de Sant Miquel....ostia que es esto?? Calambres... Si mai he tingut calambres!!! Se me nubla la visión i pense que esta tot perdut. M'agafa Santi recuperat, m'alegre, però ja li dic que no marxe be. En la prelloma va tirant de mi tot el rato, girant-se i animant-me...jo li dic que marxe i no perga temps amb mi....Gracies Santi!!!
Ara seguisc asoles i be lo xulo...desconecte del temps i pense en el primer objectiu que tenia....arribar dalt on tinc a les meves dones... a les baixades vaig cridant del dolor o rient-me (per no plorar) i els calambres se compliquen afectant a la zona de la cadera. Pense que la Mim es una traje que em ve moltes talles gran i possiblement...tinga que desistir en el intento. M'agafa Sonia en Xodos, m'alegra vore-la però pronte em diu que va mal...aixi i tot, tira amunt amb tot lo que li queda... Jo nomès pense en que no vinga cap baixada...
Al final arribe a Meta...alli tinc a Silvia i Noa, que ganes de vore-les...la Mim s'acabat i he pogut disfrutar una altra volta d'ella....aixè si....ja se que son els calambres. Anim a tots i penseu que som afortunats de disfrutar d'aquest esport.

 
CSP
Claudio: CSP 2017.  Día de la carrera...salgo como siempre a mi ritmo, no me dejo llevar, me conozco y se hasta donde puedo llegar. A medida que pasan los kms voy marcando los parciales dentro del umbral de cardio, hasta Culla una primera parte de carrera con cambios de temperatura bruscos que hacen que mi cuerpo se resienta pero por suerte no me pasa factura, a partir de ahí empieza la EPICA mia que es lo que más me gusta, primero guardar y después remontar, llego a Vistabella en pos10/12, en Xodos pos9 y hasta meta.. el final desde Xodos a meta es el tramo que con mejor cabeza he corrido nunca, creo que fruto de la emoción del momento ya que el cansancio había echó mella en mi cuerpo y hace que no pierda la concentración en el objetivo, al final 14:06 y pos 9.

Arturo:  CSP. Començe la carrera i se ix prou rapid , em done conter que el pulsometre no me va pero se que vaig un poc ràpid , en Borriol aconseguisc fer-lo anar i ja em centre en no passar-me i agafar la meua marxa . Fa molt de fred i les cames les tinc dures com una pedra ,m´agafe fins algun calambre, es fa de dia i la cosa pareix que va millor, controlant però anant ràpid per no perdre comba ja que la gent va molt ràpida. En el km 83 em faig un esguince, pero vull acabar per tot el sacrifici que comporta preparar esta carrera, aixi que seguisc. Arribe a Vistabella i ja vaig pasant a gent que va toca i això em motiva encara que en les baixades el peu em torne loco en tantes pedres, arribe a Xodos en tota la gent alli i buff subidón, peró després eixos 17k que queden, no s´acaben mai, que llarcs s´em fan els 5k fins el Collao, pero se que si no baixo els braços puc baixar prou de les 15h. Aixi que toca tirar de coco i de c...... creue de la Banyadera, per fi se que acabo si o si, faig eixos 3k super content i tot el mal de cames que portave fins alli desapareix. Arribe a meta en 14:32 i super feliç, si ja 15h me pareixien una passa 14:32 va ser .....brutal!!!


MADEIRA ISLAND ULTRA TRAIL

MIUT
Roberto: Miut. Mi segunda participación en la MIUT, mi segunda prueba de este año del wolrd tour ultratrail. una carrera que la recordare siempre, bonita, dura, increíble.....dan las 00:00 hora local, somos unos 890 gladiadores, todos con un mismo reto, ser finisher, muchos lo consiguen, otros se quedan en el camino. Salgo tranquilo, pero bien el haber esta el año pasado o el ansia, voy un poco más rápido de lo que suelo salir, la noche esta muy despeja, hay un cielo increíble, todo estrellado, parece que puedas tocar las estrellas, voy avanzando muy bien y muy motivado, la meta en Machico era mi objetivo. Amanece en kilómetro 50 mas o menos y es ahí cuando empiezas a ver la belleza de esta carrera, no se puede mostrar con imágenes, no hay objetivo que pueda capturar la magnitud de estos paisajes, llego a la base vida en Curral Das Freiras, kilómetros 60, llego muy bien físicamente, como algo, cambio de ropa, zapatillas y repongo barritas y geles, hago una llamada a mi manager en España y salgo pitando, ahora me queda la segunda parte, la más bonita y posiblemente la más dura, una subida de 12 kilómetros con 1400+ se hace larga larga, pero con cabeza y fuerza para arriba, llega el pico Ruivo y es a partir de aquí cuando llega lo espectacular de la carrera, unas pasarelas, escaleras y túneles excavados en las mismas paredes de las impresionantes montañas, llega el pico Arriero, el más alto de la isla, mucha gente animando, ya solo me falta un maratón para acabar, miro el reloj y veo que voy muy bien de tiempo y pienso vaaaa tira que aun puedes bajar de 16 horas, pero los últimos 42 kilómetros son todo para abajo y las piernas ya no dan para mucho, no tiro la toalla hasta meta,  yo quiero pero las piernas las tengo destrozadas, miles y miles de escaleras son las que he subido y bajado, kilómetros finales y es imposible bajar de 16 horas, pero me da totalmente igual, lo primordial es que voy a ser finisher de nuevo y aquí se termina una ultra de las más bonitas y duras que he corrido con 16:20 horas y posición 23 de la general.

 
ULTRA TRAIL 83Km
Sonia Escuriola: Ultra Madeira 83km +4580-4715, llego con ganas y motivada, carrera nueva, recorrido que no conozco y eso me gusta, pero con bastante respeto ya que por lo que me han contado es muy dura, rompepiernas pero a la par que bonita, asi que llego la hora..nervios por ver que pasa, ya en la salida las dos favoritas se ponen delante, yo dos filas detras no las conozco pero bueno tampoco me preocupa, voy hacer mi carrera a por mis 13h, salida como siempre rápida...pero pronto cada uno se pone en su sitio, hasta el primer control voy bien, pero veo que algo no va...el estómago no esta bien..no puedo comer, empiezo a preocuparme pero tengo que seguir haber si poco a poco va a mejor..empezamos a subir hacia el Pico Ruivo sin prisa pero sin pausa, empiezo a marearme calor, debilidad...algo va mal, pero la cabeza manda ahi que seguir, bebo agua, vuelvo a beber, cada paso lento, me pasan por la cabeza mil cosas, pero no puedo fallar..esta vez no Sonia..tengo a mi familia pendiente de mi..no les puedo fallar y empiezo a reacerme, me como una barrita de ND3, me sienta bien, y vuelvo a ser yo, empiezo a subir con mas fuerza, a disfrutar, y eso ya me gusta mas, subida dura muy dura pero con esos paisajes cuesta menos, llego arriba, lleno botellas y a seguir un constante rio de gente subiendo y bajando, tengo que pedir paso y tener mucho cuidado de no caer en los escalones, millones y millones de escaleras...empiezo a subir Pico Arriero sendas preciosas por dentro de tuneles que tenia que sacar el frontal para poder correr, de repente me veo corriendo por encima de las nubes, maravilloso!!! Ahi esta el Pico, escalera a escalera y con los animos de la gente es mucho más fácil..llegó al control, como algo y a seguir, a por la segunda maratón está dura por su desnivel negativo, donde se que sufriré por las bajadas pero hay que dar el resto, voy tercera..se que ya no hay opción de más..pero tampoco busco más...solo mis 13 h, bajar, bajar, bajar...y asi transcurre la segunda parte, los cuadriceps hechos polvo, el cansancio empieza a hacer mella en mi...me quedan 15 km para meta y el garmin se para..y sin saber kms ni tiempo..ya nose si voy dentro de lo esperado..no puedo parar de correr, me noto vacia, cansada, pero no hay que parar, cabeza, cabeza..no pares me digo a misma, hay que conseguirlo y de repente desde lo alto..ahi veo la playa de Machico, solo queda la última bajada, la que me llevara a la meta, hay mucha gente en el paseo, me emociono, los aplausos de la gente me llevan en volandas, piso la alfombra..lo he conseguido...12h56min y tercera posición!!!! Ahí esta David, Roberto, Soraya y Tico los abrazo..ahi termina mi carrera...Feliz muy feliz..una vez más la cabeza a vencido.

MARATÓ
David Mundina:  Miut Marathon, 4h18', 7ª posició general. Carrera salvaje en cuan a la seua bellesa paisajistica i la duressa de les seues baixades i pujades... la carrera en tot moment va podre en mi, pero molt conten de haber pogut lluitar per donar lo millor de mi i no quedar.me res... aixina que seguim suman experiencies...!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario