C.M. GR-33

C.M. GR-33

jueves, 23 de febrero de 2017

RESULTATS CAP DE SETMANA 19 DE FEBRER

VII MARATÓ BP CASTELLÓ. LXXX CAMPIONAT D´ESPANYA EN MARATÓ

Castelló va viure Diumenge passat 19 de Febrer un autentica festa del esport, la ciutat es va volcar en el Marató i va eixir al carrer per animar als seus corredors.  Mils de persones de tot arreu omplien tots els racons de la ciutat, i es que el centre de la ciutat estave de gom a gom com si fora un dia de festa grosa. Els nostres corredors, vam complir i tots van creuar la linia de meta d´aquesta prova tant exigent com es un Marató d´asfalt, i es que 42km i pico a un ritme constant es dificil de portar, nomes d´estar en la linia de meta ja es tot un mèrit. Aquesta ja no es la conten als nostres companys. Enhorabona a tots!!!

David Mundina: "Marató Castelló. 2:47:53. Mi primera vez. Cada vegada que tanque els ulls, encara et note dins de cada fibra dels meus músculs, encara senc el batec del meu cor acompasan el meu ritme per els teus carrers, encara senc les veus cridan el meu nom... en cada pas que done, encara senc les ferides que m'has deixat, encara note l'espenta que m'anabes donan... diuen que la primera vegada mai s'oblida, que es especial, que els nervis que vius en eixa primera experiencia et plena d'emocions i sensacions que mai podrás descriure... i si, es de veres... Marato, m'has conquistat, i m'has fet tornar a sentir corredor."


Santi: "Marató Castelĺó. 2:56:39. Doncs que voleu que vos digue..... doncs que a mi esta ja no me la conten i que ja van 7 de 7 i a per la que fara 8 aixi any rere any. Degut a la feina no he pogut buscar el temps que havia preparat pero al altra serà. Aixó si la vaig gaudir molt desde el primer moment i m'anava quedat despagat de veure com  anaen caient els km. Gracies Roberto Gil, sense tu no haguera segut el mateix. I també me quede en el llarg recorregut per aplegar fins aci disfrutant i patint per eixe pla en David i Arturo. Gracies a tots familia."



Sandra: "Marató Castelló. 3:25:46. Quan un dia te fiques a pensar, de vegades li peguem massa voltes al cap, al final acabes visualitzant el que penses. Això m ha passat a mi en aquest Marató. Els entrenaments es feien llargs, l' oratge no ha sigut el millor pero jo tenia al cap fer 3h25, haguere pogut arriesgar mes o no, no ho se.  Vaig anar concentrada, disfrutant de tot el ambient que Castelló ens va regalar, sentir el meu nom per cada cantó, vore cares conegudes quin subidon....pero acollons que llargs van ser els ultims 3km....bufff me pareix q no van medir be jajaja. Quin rellotge soc tu, a les 3h25 estae en meta i alli esperant-me Santi i David quin abraç mes bo. Plorar, riure...gracies a tots d veritat. He viscut el que he sommiat. Impresionant."


Els altres companys en finalitzar la prova reina van ser Vicent Peris 2:55:27,
Jose Martinez 2:58:07 aconseguint 1º categoria, i la parella Ruben Lucas i Mariam Monton que van fer la cursa junts en 3:18:58


El nostre company que va patir la agonica prova del 10K, Vicent Calvo va aconseguir una marca de 32:42, fantastic Vicent!!!


MARATÓ ESPADÀ 


Claudio: "Maratón de Espadan: llegaba muy ilusionado y con ganas de ver las buenas sensaciones que había tenido en los últimos entrenes, desde inicio intento salir a buen ritmo con una referencia clara de tiempo a la llegada del pico Espadan, me voy notando mas forzado de lo normal y el tiempo sobre el pico se me va 4-5 min respecto a la edición anterior, no desisto intento ir ganando alguna posición a pesar que se que no voy a mejorar el tiempo final del 2016, así que con eso me quedo y con que he vuelto a notar el ritmo de competición que hacia tiempo que no saboreaba al final 4:26 pos 11absoluta"
La nostra femina Patry que va disputar la mitja Maratò d´Espada va volar per el parc natural i va aconseguir guanyar la prova en 2:26:17, estas que te sales SuperPatry, Enhorabona!!!

   

No hay comentarios:

Publicar un comentario